Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Alma z kampanią na Walentynki

Alma Market SA, właściciel Delikatesów Alma i sklepu internetowego alma24.pl, rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Słodkie Walentynki”. Celem jest promocja Zestawów Walentynkowych w formie koszy prezentowych w kształcie serca, które można zakupić dla swoich ukochanych.
O autorze
0 min czytania 2016-02-11

Na potrzeby akcji zespół grafików Alma Market przygotował kreację prezentującą Zestaw Walentynkowy. Za dobór mediów odpowiada dział marketingu. Kampania obejmuje reklamę prasową, internetową, materiały POS oraz działania bezpośrednie. Reklamy drukowane pojawią się w tygodnikach opinii. Równocześnie prowadzona jest kampania online na tvn24.pl, gazeta.pl i portalach polskapress.pl. Dodatkowo na FB zorganizowano akcję konkursową, w której można wygrać kosze walentynkowe dla swoich ukochanych.

Kampania reklamowa ruszyła 8 lutego i będzie trwała do Walentynek 2016 r.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj