Alma z kampanią na Walentynki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Alma z kampanią na Walentynki

Alma Market SA, właściciel Delikatesów Alma i sklepu internetowego alma24.pl, rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Słodkie Walentynki”. Celem jest promocja Zestawów Walentynkowych w formie koszy prezentowych w kształcie serca, które można zakupić dla swoich ukochanych.

Na potrzeby akcji zespół grafików Alma Market przygotował kreację prezentującą Zestaw Walentynkowy. Za dobór mediów odpowiada dział marketingu. Kampania obejmuje reklamę prasową, internetową, materiały POS oraz działania bezpośrednie. Reklamy drukowane pojawią się w tygodnikach opinii. Równocześnie prowadzona jest kampania online na tvn24.pl, gazeta.pl i portalach polskapress.pl. Dodatkowo na FB zorganizowano akcję konkursową, w której można wygrać kosze walentynkowe dla swoich ukochanych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania reklamowa ruszyła 8 lutego i będzie trwała do Walentynek 2016 r.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij