Efekton Awards 2012 - wyniki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Efekton Awards 2012 - wyniki

12 grudnia poznaliśmy laureatów II edycji Efekton Awards - pierwszego w Polsce konkursu efektywności w Internecie. Wydarzenie skupiło sektor interactive w Polsce pod szyldem Webstarfestival i Efekton Awards 2012, czyli najbardziej efektowne i efektywne kampanie realizowane w sieci.

Jury przyznało tylko 3 nagrody. Wszystkie kampanie otrzymały Silver Efektony.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

SILVER EFEKTON 2012 zdobyli:

  • Heureka Huge Idea/ MEC Interaction/ ORANGE za kampanię "Kody ORANGE" w kategorii sektorowej Telekomunikacja
  • NetSales (marka Cube Group S.A.) za kampanię "Najmodniejsze buty" w kategorii sektorowej Moda
  • Ideacto Sp. z o.o. za kampanię "Odezwa do narodu" w kategorii specjalnej Social Media Case

Nagrody w Efekton Awards przyznawane są za efektywność działań marketingowych i kampanii w internecie. Kampanie oceniane są przez Jury złożone z przedstawicieli: agencji interaktywnych, agencji performance-marketingowych, domów mediowych, sieci reklamowych, wydawców oraz osób skupionych wokół rynku mediów i reklamy online.

Organizatorem projektu jest MMT Management. Nad poprawnością przebiegu głosowania czuwa firma doradcza KPMG.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij