Trzy egzemplarze książki Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego Aleksandry Ślifirskiej, możecie zdobyć w naszym konkursie. Szczegóły na dole artykułu.
Aleksandra Ślifirska, trenerka komunikacji biznesowej i medialnej, wprowadza czytelnika w meandry sztuki tworzenia wizerunku publicznego. Autorka rozmawia z siedmioma Rekinami Biznesu – Henryką Bochniarz, Ireną Eris, Rafałem Brzoską, Jackiem Santorskim, Joanną Przetakiwicz, Rafałem Bauerem oraz Jarosławem Zagórowskim. Bohaterowie książki opowiadają o tworzeniu wizerunku na podstawie własnej wiedzy i doświadczeń.
Zobacz również
Słowem kluczowym publikacji jest profil publiczny marki. W książce znajdziemy trzy rozdziały. Pierwszy – wprowadza w świat komunikacji i stylu, drugi to wejście w program Communication Quest, który Aleksandra Ślifirska prowadzi z grupą dziennikarzy dla prezesów spółek w Instytucie Komunikacji Medialnej oraz rozmowy z liderami biznesu, którzy m.in. dzięki komunikowaniu są na liście 100 najbogatszych Polaków. Trzeci rozdział poświęcony został czytelnikowi, ma go przeprowadzić przez proces tworzenia Twojej marki i jej komunikacji.
Czytelnik znajdzie ponadto w publikacji mnóstwo praktycznych przypisów z autorskimi poradami, inspiracjami, ćwiczeniami, które są źródłem wiedzy na temat komunikacji oraz pozwalają rozwijać konkretne umiejętności. Liczne schematy oraz ilustracje pomogą na dodatek zrozumieć i utrwalić zebrany materiał.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Książka nie zawiera gotowej recepty na zbudowanie odpowiedniego wizerunku publicznego. Jest raczej inspiracją do poszukiwania własnej drogi, wypracowania indywidualnego stylu komunikacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego” to pozycja głównie dla tych, którzy zdają sobie sprawę z tego, jak ważny jest wizerunek publiczny w biznesie. Chcą być postrzegani jako liderzy, poprawić swoje relacje z otoczeniem, pozycję oraz jakość funkcjonowania całej firmy.
Zapraszamy do lektury!
Książkę można kupić na stronie.
—————————————————-
KONKURS
Specjalnie dla naszych czytelników mamy do wygrania trzy egzemplarze książki Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego Aleksandry Ślifirskiej.
Wystarczy w pięciu zdaniach odpowiedzieć na pytanie: Co różni wizerunek lidera od wizerunku szefa?
Trzy najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone książkami. Na Wasze maile czekamy pod adresem [email protected] do 19 lutego do godziny 18.00.
W tytule maila wpiszcie: „Rekiny Biznesu”.