Jak skutecznie stworzyć swój wizerunek publiczny? Zobacz, jak robią to Rekiny Biznesu! [+ konkurs]

Jak skutecznie stworzyć swój wizerunek publiczny? Zobacz, jak robią to Rekiny Biznesu! [+ konkurs]

„Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego” to druga część wydanego w 2014 roku bestsellera PWN „Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów”.

Trzy egzemplarze książki Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego Aleksandry Ślifirskiej, możecie zdobyć w naszym konkursie. Szczegóły na dole artykułu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aleksandra Ślifirska, trenerka komunikacji biznesowej i medialnej, wprowadza czytelnika w meandry sztuki tworzenia wizerunku publicznego. Autorka rozmawia z siedmioma Rekinami Biznesu - Henryką Bochniarz, Ireną Eris, Rafałem Brzoską, Jackiem Santorskim, Joanną Przetakiwicz, Rafałem Bauerem oraz Jarosławem Zagórowskim. Bohaterowie książki opowiadają o tworzeniu wizerunku na podstawie własnej wiedzy i doświadczeń.

Słowem kluczowym publikacji jest profil publiczny marki. W książce znajdziemy trzy rozdziały. Pierwszy – wprowadza w  świat komunikacji i  stylu, drugi to wejście w program Communication Quest, który Aleksandra Ślifirska prowadzi z grupą dziennikarzy dla prezesów spółek w Instytucie Komunikacji Medialnej oraz rozmowy z liderami biznesu, którzy m.in. dzięki komunikowaniu są na liście 100 najbogatszych Polaków. Trzeci rozdział poświęcony został czytelnikowi, ma go przeprowadzić przez proces tworzenia Twojej marki i jej komunikacji.

Czytelnik znajdzie ponadto w publikacji mnóstwo praktycznych przypisów z autorskimi poradami, inspiracjami, ćwiczeniami, które są źródłem wiedzy na temat komunikacji oraz pozwalają rozwijać konkretne umiejętności. Liczne schematy oraz ilustracje pomogą na dodatek zrozumieć i utrwalić zebrany materiał.

Książka nie zawiera gotowej recepty na zbudowanie odpowiedniego wizerunku publicznego. Jest raczej inspiracją do poszukiwania własnej drogi, wypracowania indywidualnego stylu komunikacji.

„Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego”  to pozycja głównie dla tych, którzy zdają sobie sprawę z tego, jak ważny jest wizerunek publiczny w biznesie. Chcą być postrzegani jako liderzy, poprawić swoje relacje z otoczeniem, pozycję oraz jakość funkcjonowania całej firmy. 

Zapraszamy do lektury!

Książkę można kupić na stronie.

----------------------------------------------------

KONKURS

Specjalnie dla naszych czytelników mamy do wygrania trzy egzemplarze książki Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego Aleksandry Ślifirskiej. 

Wystarczy w pięciu zdaniach odpowiedzieć na pytanie: Co różni wizerunek lidera od wizerunku szefa? 

Trzy najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone książkami. Na Wasze maile czekamy pod adresem redakcja@nowymarketing.pl do 19 lutego do godziny 18.00.

W tytule maila wpiszcie: "Rekiny Biznesu".

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij