TBWA realizuje kolejną kampanię reklamową marki Pur

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
TBWA realizuje kolejną kampanię reklamową marki Pur

Agencja TBWA przygotowała kolejną kampanię reklamową płynu do mycia naczyń Pur, w której jako ambasadorka marki powraca Bożena Dykiel. Tym razem u boku aktorki pojawi się również Mieczysław Hryniewicz – oboje znani są z serialu, w którym bawią widzów w roli sympatycznego małżeństwa.

W nowej reklamie Bożena Dykiel i Mieczysław Hryniewicz, podobnie jak w serialu, wcielają się w małżeństwo z wieloletnim stażem. Przedstawiona w spocie scena zmywania naczyń z humorem opisuje sytuację, która może zdarzyć się każdemu z nas.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

TBWA odpowiada za stworzenie idei kreatywnej spotu, przygotowanie scenariusza oraz nadzór produkcyjny. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny TANGO Production. Emisja 30” filmów w głównych stacjach telewizyjnych rozpocznie się 15 lutego br. i potrwa 8 tygodni.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij