Appetita aktywna w formatach kulinarnych Polsatu i TVN-u

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Appetita aktywna w formatach kulinarnych Polsatu i TVN-u

Marka przypraw z portfolio firmy Colian rusza z wiosenną kampanią promocyjną w formie lokowania produktu oraz sponsoringu w programach kulinarnych Top Chef oraz Masterchef Junior.

Appetita pojawi się w debiutującym na antenie TVN-u formacie Masterchef Junior. Przyprawy znajdą się w spiżarni młodych kucharzy. Dodatkowo – działania product placementowe w tym formacie zostaną wzmocnione billboardami sponsorskimi.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marka kontynuować będzie także wieloletnią współpracę z Polsatem przy formacie Top Chef, która obejmuje lokowanie produktu.

Realizacją kampanii sponsoringowej i product placementowej zajmuje się Mediabrands Studios, komórka odpowiedzialna za branded content i niestandardowe rozwiązania reklamowe w ramach grupy IPG Mediabrands (domy mediowe UM, Initiative, BPN i U2Media).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij