III Kongres Dyrektorów E-commerce - beyond channels, w drodze ku efektywności sprzedaży

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
III Kongres Dyrektorów E-commerce - beyond channels, w drodze ku efektywności sprzedaży

III Kongres Dyrektorów E-commerce, jedno z najbardziej oczekiwanych i prestiżowych wydarzeń branży, odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia, w budynku nieczynnego Dworca PKP, w samym sercu Krakowa.

Merytoryka wydarzenia ma stać się drogowskazem w drodze do osiągnięcia maksymalnej efektywności w sprzedaży wielokanałowej. Bilety early birds są dostępne do końca lutego!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Trzecia edycja Kongresu Dyrektorów E-commerce poświęcona zostanie kompleksowej strategii Omnichannel, która przejawia się w kulturze całej organizacji, odzwierciedla w inwestycjach, wymaga elastyczności finansowej i wydajnych systemów informatycznych. 

- Podczas wydarzenia przyjrzymy się dokładnie wszystkim aspektom strategii omnichannel, nie tylko w kontekście samej sprzedaży, ale też strategii rozwoju organizacji, jako całości. Sesje tematyczne poświęcone największym wyzwaniom wielokanałowej sprzedaży będą szansą na zdobycie cennej wiedzy, a wydarzenia towarzyszące – doskonałym czasem na owocny networking. – komentuje Krzysztof Murzyn, Omnichannel Strategy Lead w Grupie Unity, członek rady programowej Kongresu.

Wydarzenie dedykowane jest dyrektorom i właścicielom średnich i dużych e-commerce, e-commerce managerom i dyrektorom działów sprzedaży firm prowadzących sprzedaż wielokanałową. Podczas dwóch, wypełnionych merytoryką dni, goście Kongresu będą mieli okazję wziąć udział w trzech sesjach tematycznych, posłuchać dynamicznych sesji fireside chat z praktykami branży, nawiązać nowe, biznesowe kontakty i zrelaksować się podczas imprez towarzyszących.

Do współpracy merytorycznej zaroszeni zostali wybitni eksperci branży m.in. Norbert Nemmeth, Dyrektor eSklepów HU/PL Tchibo, Justyna Torres, Marketing & E-commerce Director w Toys’R’Us, Rafał Zaremba, Manager ds. Rozwoju Biznesu w AB S.A i Marcin Gadulski, Prezes Zarządu MM Brown Chocolissimo. 

Więcej informacji o Kongresie oraz rejestracja na stronie. Bilety w promocyjnych cenach dostępne są tylko do końca lutego. Organizatorem wydarzenia jest Grupa Unity, Partnerem – firma Dotpay oraz Trusted Shops.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij