TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

III Kongres Dyrektorów E-commerce – beyond channels, w drodze ku efektywności sprzedaży

III Kongres Dyrektorów E-commerce, jedno z najbardziej oczekiwanych i prestiżowych wydarzeń branży, odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia, w budynku nieczynnego Dworca PKP, w samym sercu Krakowa.
O autorze
1 min czytania 2016-02-23

Merytoryka wydarzenia ma stać się drogowskazem w drodze do osiągnięcia maksymalnej efektywności w sprzedaży wielokanałowej. Bilety early birds są dostępne do końca lutego!

Trzecia edycja Kongresu Dyrektorów E-commerce poświęcona zostanie kompleksowej strategii Omnichannel, która przejawia się w kulturze całej organizacji, odzwierciedla w inwestycjach, wymaga elastyczności finansowej i wydajnych systemów informatycznych. 

– Podczas wydarzenia przyjrzymy się dokładnie wszystkim aspektom strategii omnichannel, nie tylko w kontekście samej sprzedaży, ale też strategii rozwoju organizacji, jako całości. Sesje tematyczne poświęcone największym wyzwaniom wielokanałowej sprzedaży będą szansą na zdobycie cennej wiedzy, a wydarzenia towarzyszące – doskonałym czasem na owocny networking. – komentuje Krzysztof Murzyn, Omnichannel Strategy Lead w Grupie Unity, członek rady programowej Kongresu.

Wydarzenie dedykowane jest dyrektorom i właścicielom średnich i dużych e-commerce, e-commerce managerom i dyrektorom działów sprzedaży firm prowadzących sprzedaż wielokanałową. Podczas dwóch, wypełnionych merytoryką dni, goście Kongresu będą mieli okazję wziąć udział w trzech sesjach tematycznych, posłuchać dynamicznych sesji fireside chat z praktykami branży, nawiązać nowe, biznesowe kontakty i zrelaksować się podczas imprez towarzyszących.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do współpracy merytorycznej zaroszeni zostali wybitni eksperci branży m.in. Norbert Nemmeth, Dyrektor eSklepów HU/PL Tchibo, Justyna Torres, Marketing & E-commerce Director w Toys’R’Us, Rafał Zaremba, Manager ds. Rozwoju Biznesu w AB S.A i Marcin Gadulski, Prezes Zarządu MM Brown Chocolissimo. 

Więcej informacji o Kongresie oraz rejestracja na stronie. Bilety w promocyjnych cenach dostępne są tylko do końca lutego. Organizatorem wydarzenia jest Grupa Unity, Partnerem – firma Dotpay oraz Trusted Shops.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się