– W Sataku najbardziej podobają mi się ludzie – mówi Urbaniak. Pełno tu walecznych Samurajów, prawdziwych wojowników o jakościowe relacje i realizacje. Sam produkt wideo rich media daje wiele możliwości i pozwala mi realizować się w świecie online, łącząc to, co uwielbiam najbardziej, sprzedaż i kreatywność – dodaje.
Przez ostatnie lata Joanna pracowała między innymi w Edipresse Polska S.A oraz Agora S.A., gdzie współpracowała z domami mediowymi takimi jak Starcom, Mindshare, HavasMedia, MEC, MediaCom oraz klientami bezpośrednimi: Sephora, Oceanic, Loccitane czy Amica.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Joanna namiętnie chodzi po górach i uwielbia biesiadować ze znajomymi. Jeśli nie ma jej w biurze, to znaczy, że podróżuje szlakiem dobrego jedzenia i lokalnych przysmaków. Śledzie kocha w każdej postaci.