Jak sprawić, by romantyczna atmosfera unosiła się w powietrzu, a walentynkowe wspomnienia stały się niezapomnianymi? Wiedzą o tym, na pewno organizatorzy wydarzenia promującego nowy zapach Chloe Love Story – stworzonego z myślą o wszystkich romantykach. W drugi weekend lutego, w centralnych punktach Warszawy pojawiły się strefy Chloe, które przyciągały zakochane pary. Wszystko za sprawą ogromnego, 5 metrowego telebimu, na którym przez dwa dni wyświetlano zrobione przez zakochanych gify. Udostępniane w social mediach gif’owe walentynki sprawiły, że miłosna atmosfera dotarła do wszystkich zakątków Polski.
Akcja toczyła się równolegle w trzech punktach Warszawy, umiejscowionych bezpośrednio przy punktach sprzedaży- perfumeriach Sephora i Douglas. Ekran w największej strefie Chloe, znajdującej się pod Złotymi Tarasami, w ciągu całego weekendu zobaczyło ok. 200 000 osób. Interaktywna rozrywka przyciągnęła ponad 550 par, które zdecydowały się na stworzenie walentynkowej kartki w postaci giffa.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Koncepcja wydarzenia skoncentrowana była na promocji nowego zapachu Chloe Love Story Eau de toilette., którego charakter doskonale odzwierciedlał termin realizacji ambientu. Wybór najbardziej romantycznego weekendu w roku podkreśla, że jest to zapach stworzony z myślą o wszystkich zakochanych.
Za ideę i realizację eventu odpowiadała agencja komunikacji marketingowej, Digital Kingdom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing