Reklama dnia: znacie ludzi wiecznie wpatrzonych w smartfony? MasterCard ma na nich sposób

Reklama dnia: znacie ludzi wiecznie wpatrzonych w smartfony? MasterCard ma na nich sposób
Czy będąc w restauracji, zauważyliście, ile osób wpatrzonych jest ciągle w ekran smartfona, zamiast być zajętym rozmową z innymi osobami przy stole? MasterCard Polska wraz grupą Dentsu Aegis Network Polska wpadli na pomysł, jak to zmienić. Poznajcie MasterCard Capsule.
O autorze
0 min czytania 2016-03-02

MasterCard Capsule to interaktywna kapsuła, która liczy czas spotkania spędzony bez telefonów. Marka przygotowała 3 takie urządzenia, które znalazły się w popularnych warszawskich restauracjach.

Po zamknięciu kapsuły uruchomiony zostaje licznik czasu. MasterCard Capsule liczy czas spędzony bez telefonów aż do zakończenia posiłku. Każde otwarcie urządzenia zeruje licznik, a im wyższy wynik, tym bardziej wartościowa nagroda dla osób siedzących przy stoliku.

A jeśli oderwane nagle od swoich smartfonów osoby zapomniały, jak się rozmawia przy stole, mogą skorzystać ze specjalnych fiszek z tematami do rozmów.

I co Wy na to? 🙂

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Więcej świetnych reklam i inspirujących kampanii znajdziecie w naszej nowej odsłonie Suszonki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się