Bartosz Wilim związany jest z branżą internetową od 2008 roku. Swoją pracę rozpoczął w BDK Polska. Od 2013 roku kontynuował swoją karierę w NapoleonCat i Catvertiser, realizując wymagające projekty dla takich klientów jak: Aviva, Nikon, Perła czy Turek.
W WebTalk Bartosz będzie zajmował się działaniami performance, których celem będzie zwiększenie skuteczności reklam oraz proponowaniem nowych rozwiązań pojawiających się na rynku reklamy internetowej. Dział reklamy kierowany jest w agencji przez Radosława Gorczyce. Obecnie działania performance prowadzano są m.in. dla: CityFit, Kazar, Kia Motors Polska, J.W. Constructions.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Prywatnie Bartosz jest fanem szeroko rozumianej kultury street, co sprawiło, że w latach 2012-2013 współtworzył Magazyn Loco.
WebTalk jest niezależną agencją interaktywną zatrudniającą ponad 30 specjalistów z bogatym doświadczeniem w marketingu i reklamie. Agencja działa na rynku od 2010 roku i dostarcza kompleksowe rozwiązania strategiczne w obszarze szeroko pojętej komunikacji digitalowej.
W portfolio WebTalk są takie marki ja: ORLEN, Kia Motors Polska, Saturn, Exim Tours, Kazar, JW. Construction, CityFit, Bridgestone.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing