Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

WebTalk rozwija dział reklamy i wzmacnia kompetencje performance

W dniu 1 marca do zespołu agencji interaktywnej WebTalk dołączył Bartosz Wilim. W Dziale reklamy objął stanowisko Specjalisty ds. reklamy. Będzie odpowiedzialny za prowadzenie działań reklamowych dla klientów agencji.
O autorze
1 min czytania 2016-03-02

Bartosz Wilim związany jest z branżą internetową od 2008 roku. Swoją pracę rozpoczął w BDK Polska. Od 2013 roku kontynuował swoją karierę w NapoleonCat i Catvertiser, realizując wymagające projekty dla takich klientów jak: Aviva, Nikon, Perła czy Turek.

W WebTalk Bartosz będzie zajmował się działaniami performance, których celem będzie zwiększenie skuteczności reklam oraz proponowaniem nowych rozwiązań pojawiających się na rynku reklamy internetowej. Dział reklamy kierowany jest w agencji przez Radosława Gorczyce. Obecnie działania performance prowadzano są m.in. dla: CityFit, Kazar, Kia Motors Polska, J.W. Constructions.

Prywatnie Bartosz jest fanem szeroko rozumianej kultury street, co sprawiło, że w latach 2012-2013 współtworzył Magazyn Loco.

WebTalk jest niezależną agencją interaktywną zatrudniającą ponad 30 specjalistów z bogatym doświadczeniem w marketingu i reklamie. Agencja działa na rynku od 2010 roku i dostarcza kompleksowe rozwiązania strategiczne w obszarze szeroko pojętej komunikacji digitalowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W portfolio WebTalk są takie marki ja: ORLEN, Kia Motors Polska, Saturn, Exim Tours, Kazar, JW. Construction, CityFit, Bridgestone.

Słuchaj podcastu NowyMarketing