TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

WebTalk rozwija dział reklamy i wzmacnia kompetencje performance

W dniu 1 marca do zespołu agencji interaktywnej WebTalk dołączył Bartosz Wilim. W Dziale reklamy objął stanowisko Specjalisty ds. reklamy. Będzie odpowiedzialny za prowadzenie działań reklamowych dla klientów agencji.
O autorze
1 min czytania 2016-03-02

Bartosz Wilim związany jest z branżą internetową od 2008 roku. Swoją pracę rozpoczął w BDK Polska. Od 2013 roku kontynuował swoją karierę w NapoleonCat i Catvertiser, realizując wymagające projekty dla takich klientów jak: Aviva, Nikon, Perła czy Turek.

W WebTalk Bartosz będzie zajmował się działaniami performance, których celem będzie zwiększenie skuteczności reklam oraz proponowaniem nowych rozwiązań pojawiających się na rynku reklamy internetowej. Dział reklamy kierowany jest w agencji przez Radosława Gorczyce. Obecnie działania performance prowadzano są m.in. dla: CityFit, Kazar, Kia Motors Polska, J.W. Constructions.

Prywatnie Bartosz jest fanem szeroko rozumianej kultury street, co sprawiło, że w latach 2012-2013 współtworzył Magazyn Loco.

WebTalk jest niezależną agencją interaktywną zatrudniającą ponad 30 specjalistów z bogatym doświadczeniem w marketingu i reklamie. Agencja działa na rynku od 2010 roku i dostarcza kompleksowe rozwiązania strategiczne w obszarze szeroko pojętej komunikacji digitalowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W portfolio WebTalk są takie marki ja: ORLEN, Kia Motors Polska, Saturn, Exim Tours, Kazar, JW. Construction, CityFit, Bridgestone.

Słuchaj podcastu NowyMarketing