Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Edwin Zasada Brand Strategy Managerem w 140 Media Agency

Edwin Zasada, piastujący do tej pory stanowisko Social Media Directora w K2 Media, przechodzi do 140 Media Agency, oficjalnego przedstawiciela Twittera w Polsce.
O autorze
0 min czytania 2016-03-02

W 140 Media Zasada będzie odpowiadał za przygotowanie innowacyjnych strategii marketingowych dla klientów agencji, wsparcie działu sprzedaży w tworzeniu długoterminowych prognoz i planów oraz edukację rynku, m.in. poprzez organizację warsztatów kreatywnych, rekomendacje strategiczne dla kluczowych klientów oraz mentoring. 

Edwin Zasada z branżą social media związany jest od 6 lat. Pracował m.in dla takich marek jak H&M, Playboy, Żołądkowa Gorzka, Johnnie Walker czy Telepizza. Prywatnie jest pasjonatem biegania oraz blogerem, nagrodzonym w konkursie Blog Roku 2014 w kategorii Pasje iTwórczość.