Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Odwrócony dzień w Szymbarku, czyli Gillette i blogerzy poznają się bliżej

Na początku grudnia marka Gillette postanowiła zabrać polskich blogerów i ich czytelników, do malowniczej miejscowości Szymbark na Kaszubach, by pokazać im, jak wygląda świat do góry nogami wg Gillette! Wyjazd ten był także idealną okazją do zaciśnięcia więzi między marką a blogerami.
O autorze
1 min czytania 2012-12-18

Marka Gillette stara się wychodzić naprzeciw męskim oczekiwaniom, dlatego bardzo ważni są dla niej Ci, którzy kreują wirtualną męską rzeczywistości zarówno w świecie mody, jak również muzyki, gadżetów i technologii. W ramach wyjazdu, znani polscy blogerzy mogli nie tylko posłuchać o najnowszym produkcie Gilette, który wywrócił męskie pojęcie o goleniu i pozwolił im iść pod włos, ale także zwiedzić jeden z nielicznych w Polsce domów stojących… na dachu!

Ten niecodzienny widok, przyprawił o zawrót głowy nawet najbardziej zatwardziałych blogerów, podobnie zresztą jak maszynka Gilette Fusion ProGlide, który odwraca męski dzień do góry nogami, tak jak dzieje się to w najnowszej reklamie telewizyjnej tej marki:

Było to pierwsze spotkanie marki Gillette z polskimi blogerami i z całą pewnością nie ostatnie. Marki coraz częściej zwracają się w wirtualna stronę. Do tej pory największą popularnością cieszyły się trendsetterki i fashionistki, teraz przyszedł czas na męską blogosferę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj