Odwrócony dzień w Szymbarku, czyli Gillette i blogerzy poznają się bliżej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Odwrócony dzień w Szymbarku, czyli Gillette i blogerzy poznają się bliżej

Na początku grudnia marka Gillette postanowiła zabrać polskich blogerów i ich czytelników, do malowniczej miejscowości Szymbark na Kaszubach, by pokazać im, jak wygląda świat do góry nogami wg Gillette! Wyjazd ten był także idealną okazją do zaciśnięcia więzi między marką a blogerami.

Marka Gillette stara się wychodzić naprzeciw męskim oczekiwaniom, dlatego bardzo ważni są dla niej Ci, którzy kreują wirtualną męską rzeczywistości zarówno w świecie mody, jak również muzyki, gadżetów i technologii. W ramach wyjazdu, znani polscy blogerzy mogli nie tylko posłuchać o najnowszym produkcie Gilette, który wywrócił męskie pojęcie o goleniu i pozwolił im iść pod włos, ale także zwiedzić jeden z nielicznych w Polsce domów stojących… na dachu!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ten niecodzienny widok, przyprawił o zawrót głowy nawet najbardziej zatwardziałych blogerów, podobnie zresztą jak maszynka Gilette Fusion ProGlide, który odwraca męski dzień do góry nogami, tak jak dzieje się to w najnowszej reklamie telewizyjnej tej marki:

Było to pierwsze spotkanie marki Gillette z polskimi blogerami i z całą pewnością nie ostatnie. Marki coraz częściej zwracają się w wirtualna stronę. Do tej pory największą popularnością cieszyły się trendsetterki i fashionistki, teraz przyszedł czas na męską blogosferę.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij