Marka Gillette stara się wychodzić naprzeciw męskim oczekiwaniom, dlatego bardzo ważni są dla niej Ci, którzy kreują wirtualną męską rzeczywistości zarówno w świecie mody, jak również muzyki, gadżetów i technologii. W ramach wyjazdu, znani polscy blogerzy mogli nie tylko posłuchać o najnowszym produkcie Gilette, który wywrócił męskie pojęcie o goleniu i pozwolił im iść pod włos, ale także zwiedzić jeden z nielicznych w Polsce domów stojących… na dachu!
Ten niecodzienny widok, przyprawił o zawrót głowy nawet najbardziej zatwardziałych blogerów, podobnie zresztą jak maszynka Gilette Fusion ProGlide, który odwraca męski dzień do góry nogami, tak jak dzieje się to w najnowszej reklamie telewizyjnej tej marki:
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Było to pierwsze spotkanie marki Gillette z polskimi blogerami i z całą pewnością nie ostatnie. Marki coraz częściej zwracają się w wirtualna stronę. Do tej pory największą popularnością cieszyły się trendsetterki i fashionistki, teraz przyszedł czas na męską blogosferę.