Na potrzeby akcji wykorzystano fotoradar, który mierzył prędkość przechodniów przechodzących koło billboardu/gabloty reklamującej nowy model butów Reebok ZPump 2.0. Żeby otrzymać darmową parę butów, wystarczyło podjąć wyzwanie i przebiec koło billboardu osiągając ponad 17 km/h.
Zresztą zobaczcie sami:
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nam akcja Reeboka bardzo przypadła do gustu, ale ciekawi jesteśmy Waszych opinii!
PS
Przy tej okazji przypomniała nam się jedna z kampanii Samsunga i sieci Swisscom. Również pojedynek z billboardem. W tym wypadku jednak na spojrzenia.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS 2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
To nie pierwsza świetna akcja agencji Animal dla Reeboka. Zobaczcie dwie inne. W tym jedną dość kontrowersyjną, w której zachęcono fanów marki do wytatuowanie sobie jej logo.
PS 3
Już tradycyjnie: więcej świetnych reklam i inspirujących kampanii znajdziecie w naszej nowej odsłonie Suszonki 🙂
PS 4
To już naprawdę ostatnie postscriptum! Skoro mowa o wykorzystaniu fotoradarów, nie mogliśmy się powstrzymać przed przypomnieniem akcji Volkswagena. Co ciekawe, podobnie jak akcja Reeboka, została ona zrealizowana w Sztokholmie.