TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Tyskie z nową platformą kreatywną

Na polecenie Oberleutnanta Von Steina wysłany został list gończy za dezerterami: Mazurem i Mecenasem uciekającymi w ciężarówce pełnej piwa Tyskie, które powinno trafić na stół samego cesarza Austro-Wegier! Uciekinierzy poszukiwani są w całej Europie, a ich rysopisy znajdą się na słupach...
O autorze
1 min czytania 2016-03-03

…ogłoszeniowych w największych miastach oraz w specjalnych kronikach filmowych: „Tyskie – najlepsze w naszej historii”.

W tym roku Tyskie zaprezentuje swoje nowe oblicze. Wypracowaliśmy spójną i uniwersalną platformę komunikacyjną, która mamy nadzieje przypadnie do gustu miłośnikom piwa – mówi Natalia Babczyńska manager ds. zarządzania marką Tyskie – To kierunek, w którym będziemy podążać przez dłuższy czas i mamy nadzieję, że po drodze nie raz zaskoczymy i rozbawimy naszych konsumentów – dodaje.

Zainaugurowana na początku marca nowa platforma kreatywna Tyskie to odwołanie się do cech narodowych Polaków, które są dla nas najbardziej charakterystyczne: pomysłowość, zaradność, umiejętność wychodzenia nawet z najtrudniejszych sytuacji obronną ręką, a przede wszystkim poczucie humoru. Kampania „Tyskie – najlepsze w naszej historii” obejmie telewizję, radio, OOH oraz działania w digitalu. Bohaterami spotu są: Mazur i Mecenas, dezerterzy uciekający przed surowym przełożonym – Von Steinem. Zbiedzy poruszają się samochodem pełnym piwa Tyskie i to właśnie dzięki niemu, pomysłowo radzą sobie z różnego rodzaju przeszkodami napotkanymi podczas ucieczki. Dezerterom nie brakuje po- czucia humoru i charakterystycznego dla naszych rodaków sprytu, które już w pierwszych sekundach bu- dzą sympatię oglądającego.

Zarówno sprytny plan ucieczki Mazura i Mecenasa, jak i skrupulatny plan pościgu Von Steina odmalowała agencja Bardzo. Kinematograf, który uchwycił ich zmagania należy do duetu KONQUBINAT, zaś produkcją zajął się OTO FILM, udźwiękowieniem studio JUICE. Materiał wzięło następnie w obroty Studio ORKA. Pościg śledzić można w internecie dzięki agencji Saatchi&Saatchi. Zaś za medialne oblicze dezercji odpo- wiadają dom mediowy MEC oraz agencja Q&A Communications.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj