Zelmer rusza z nową kampanią wizerunkową i przekonuje, że „Chcieć, to móc”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zelmer rusza z nową kampanią wizerunkową i przekonuje, że „Chcieć, to móc”

Pod hasłem: „Zelmer. Chcieć to móc” marka rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową, w której przekonuje konsumentów do skupiania się na realizacji własnych potrzeb.

Aktywności skupiają się wokół odkurzaczy i sprzętów kuchennych, których trwałość i niezawodność od lat stanowią cechy wyróżniające markę. Agencjami zaangażowanymi w powstanie kampanii są: Heart&Brain oraz Unlimited. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zelmer w kampanii „Chcieć to móc.” przekonuje, że wszystko jest możliwe, a oferowane przez markę sprzęty wyróżniają się niezawodnością i funkcjonalnością. Zelmer to źródło sprytnych rozwiązań i pokonywania przeszkód w spełnianiu własnych potrzeb  w życiu codziennym, m.in. w gotowaniu, sprzątaniu, czy pielęgnacji ciała. Z AGD marki Zelmer chcieć oznacza móc, co stanowi podstawę komunikacji 360o. Nowa strategia komunikacji ukierunkowana jest na konsumentów, którzy dobrze znają produkty marki Zelmer, jak również ma zachęcić osoby młode pomiędzy 25 a 35 rokiem życia, które chcą wyposażyć swoje mieszkania w sprzęty sprawdzone i dobrze im znane, z wieloletnią tradycją istnienia na rynku. Kampania opiera się na szerokiej ofercie sprzętów kuchennych i odkurzaczy, dzięki której każdy idealnie dobierze produkt do własnych potrzeb.

Kampania wizerunkowej obejmie swoim zasięgiem: telewizję, prasę, Internet, media społecznościowe, a także materiały POS. Spot dla kategorii odkurzaczy oraz billboard sponsorski dla sprzetów kuchennych będzie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych ogólnopolskich, jak i tematycznych, jak np. TVN, TVP1, TVP2, Polsat, a także w telewizji VOD. Spot wprowadzający do kampanii przedstawia małżeństwo próbujące dojść do kompromisu w sprawie posiadania psa. Problem sierści, piachu czy włosów na dywanie rozwiązuje odkurzacz Flooris „Pogromca Sierści”. Silnym wsparciem kampanii TV będą również aktywności zaplanowane w Internecie oraz w dwudziestu największych magazynach poradnikowych i lifestyle’owych.

Kampania zakłada również liczne działania w mediach społecznościowych. By zachować spójność nowej kampanii, obecnie działające profile marki w serwisie Facebook zostały połączone w wyniku czego powstał jeden fanpage marki Zelmer. Centrum aktywności kampanii jest strona www.zelmer.pl/chciectomoc, na której konsumenci znajdą niestandardowe odpowiedzi na ich potrzeby. Działania wizerunkowo-produktowe obecne będą także na największych portalach oraz w sklepach internetowych. Wspomniane aktywności uzupełniać będzie konkurs dla internautów, w którym gotowość do podejmowania wyzwań nagradzana będzie wyjątkowymi produktami marki Zelmer. 

Za koncepcję i produkcję spotów TV odpowiada agencja: Heart & Brain. Layouty prasowe przygotowały agencje: Heart&Brain, Unlimted. Hasło, ideę parasolową kampanii oraz materiały POS stworzyła agencja: Unlimited. Za obsługę social mediów odpowiada: HyperCrew, a za działania w Internecie: Insignia. Zakupem mediów zajmują się agencje: OMD (telewizja, prasa), ACR Media (Internet).

Terminarz kampanii:

1.03 – 10.04 kampania TV dla odkurzaczy
1.03 – 30.04 kampania TV  dla sprzętów kuchennych
Marzec – kwiecień – kampania prasowa
1.03 – 30.04 kampania internetowa
Marzec – kwiecień – konkurs on-line

Zelmer. Chcieć to móc.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij