Reklama dnia: wirtualna rzeczywistość z… pudełka Happy Meal
Mamy dla Was kolejny zwariowany pomysł prosto ze Szwecji. Żeby uczcić 30-letnią obecność w Szwecji zestawów Happy Meal McDonald's Sweden wraz z DDB Stockholm przygotowali specjalną edycję ikonicznego pudełka, które można szybko przemienić w... gogle do oglądania wirtualnej rzeczywistości.
Jak podaje Adweek przygotowano 3 500 takich zestawów i będą one dostępne do wyczerpania zapasów. Jak na razie tylko w Szwecji. McDonald’s zapowiada jednak, że jeśli akcja zakończy się sukcesem, Happy Goggles mogą trafić do innych krajów.
McDonald’s to nie jedyna firma, która postanowiła kreatywnie poszaleć ze swoim klasycznym opakowaniem. Swego czasu Pizza Hut postanowiła przemienić karton na pizzę w… projektor!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce.A Ty czytasz?
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.