Przed Wami Happy Goggles.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jak podaje Adweek przygotowano 3 500 takich zestawów i będą one dostępne do wyczerpania zapasów. Jak na razie tylko w Szwecji. McDonald’s zapowiada jednak, że jeśli akcja zakończy się sukcesem, Happy Goggles mogą trafić do innych krajów.
Więcej informacji o projekcie znajdziecie tutaj.
McDonald’s to nie jedyna firma, która postanowiła kreatywnie poszaleć ze swoim klasycznym opakowaniem. Swego czasu Pizza Hut postanowiła przemienić karton na pizzę w… projektor!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
A tutaj znajdziesz reklamy dnia z zeszłego tygodnia. Warto kliknąć! 🙂