Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Bartłomiej Dwornik z Wirtualnej Polski do Tomasz Bonek Marta Smaga Sp. z o.o.

Do zespołu firmy Tomasz Bonek Marta Smaga Sp. z o.o. dołączył Bartłomiej Dwornik, do niedawna zastępca redaktora naczelnego serwisów ekonomicznych Grupy Wirtualna Polska, wcześniej wicenaczelny Money.pl. Jest dyrektorem zarządzającym.
O autorze
1 min czytania 2016-03-07

Tomasz Bonek i Marta Smaga do 2015 roku zarządzali redakcją oraz działem IT i rozwoju Money.pl, największego portalu ekonomicznego w Polsce. Przez kilkanaście lat współtworzyli sukces tego przedsięwzięcia. Po przejęciu serwisu przez Grupę WP, rozstali się z firmą i założyli własną, specjalizującą się w kompleksowej realizacji projektów internetowych: od strategii, poprzez wdrożenia serwisów, do budowania zasięgu w internecie i monetyzacji. Teraz dołącza do nich Bartłomiej Dwornik, z którym współpracowali przez siedem lat.

Dwornik od 2011 roku był zastępcą redaktora naczelnego portalu Tomasz Bonka, a po przejęciu Money.pl przez Grupę Wirtualna Polska, wicenaczelnym serwisów ekonomicznych Grupy. Wcześniej pracował jako project manager i front-endowiec w agencji interaktywnej Internet Designers. Realizował projekty dla takich marek jak Siemens, Lucas Bank (dziś Credit Agricole), Europejski Fundusz Leasingowy, Cityboard Media, Eurocamp czy Ultimo. Odpowiadał też za internetową strategię i PR marki turystycznej Bergson.

Tomasz Bonek Marta Smaga Sp. z o.o. specjalizuje się we wprowadzaniu dobrze prosperujących biznesów off-linowych do internetu. Jej klientami są średnie i duże przedsiębiorstwa, które mocno postawiły w strategiach marketingowych, wizerunkowych lub sprzedażowych na obecność w sieci. Firma realizuje wdrożenia portali i stron, przygotowuje strategie, prowadzi kampanie lead generation, content marketingowe oraz w social media, szkoli, zajmuje się procesami due dilligence. Bonek i Smaga odpowiadają obecnie m.in. za wdrożenie polskiej wersji serwisu Business Insider, którego licencję pozyskała Grupa Onet.pl SA (Ringier Axel Springer Polska).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj