Reakcje pasażerów zostały nagrane i wykorzystane w spocie TV i digitalowej wersji video, którą możecie zobaczyć poniżej.
Zobacz również
Kreację kampanii przygotowała agencja Washing Machine oraz zespół Burger King.

Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
To się nazywa niezła jazda. Zamiast zwykłej taksówki podjeżdża takie cudo, a płacisz tylko… Sami zobaczcie ile. #KingDealsTaxi #KingDeals
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Posted by Burger King Polska on Friday, March 4, 2016
Jak zwykle ciekawi jesteśmy Waszych opinii!
PS
W tym miejscu oczywiście nie mogliśmy zapomnieć o zeszłorocznej akcji #UberDRIVEPL.
Case study kampanii znajdziecie tutaj. Polecamy!
PS 2
A tutaj prawdziwe perełki. Najlepsza akcja, jaką widzieliśmy kiedykolwiek w taksówce ;). Zobaczcie koniecznie!
PS 3
A tutaj znajdziesz reklamy dnia z poprzednich dni. Warto kliknąć! 🙂