Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

TBWA stworzyło nową markę dla iSpot

iSpot wprowadziło nową markę premium akcesoriów i urządzeń do produktów Apple – „B.”, promowaną pod hasłem „for human B.”. Za stworzenie unikalnej na rynku akcesoriów mobilnych strategii marki oraz jej nazwy odpowiadało TBWA.
O autorze
1 min czytania 2016-03-08

Agencja opracowała również pełną identyfikację wizualną, obejmującą wzory opakowań produktów oraz – wspólnie z zespołem iSpot – część projektów designerskich etui. 

Oferta marki B. obejmuje trzy grupy produktów: B.safe – akcesoria ochronne, zabezpieczające telefon przed uszkodzeniami i dostarczające unikalnych funkcjonalności (np. etui magnetyczne, do którego opcjonalnie można zakupić dedykowany uchwyt samochodowy), B.on – stylowe dodatki pozwalające wyrazić indywidualny styl użytkownika oraz jego osobowość poprzez konkretne wzory, m.in. power banki i ładowarki oraz B.me – designerskie dodatki pozwalające wyrazić przez konkretny wzór indywidualny styl użytkownika. Opakowania każdej z nich zostały oznaczone innym kolorem: B.safe – zielonym, B.on – żółtym, B.me – czarnym. W ten sposób podkreślono ich indywidualny charakter, a klienci łatwiej odnajdą poszukiwany produkt na półce. Całe portfolio zostało oparte na idei ekosystemu, który każdy z konsumentów może tworzyć samodzielnie, dostosowując swoje urządzenie do indywidualnych potrzeb.

B. to precedens na rynku akcesoriów mobilnych, na którym tożsamość marki i jej komunikacja są zazwyczaj skoncentrowane na produktach. Punktem wyjścia do przygotowania koncepcji B. były badania konsumentów, które pozwoliły dostosować portfolio do ich prawdziwych potrzeb i zachowań, a nie, jak to miało miejsce dotychczas, wyłącznie do parametrów telefonów. Z kolei strategię komunikacji opracowano podczas warsztatów z wykorzystaniem metodologii TBWA – Disruption®, które pozwoliły na skuteczne przełamanie status quo całej kategorii i zidentyfikowane nowego potencjału biznesowego. Chcąc wyróżnić markę akcesoriów i urządzeń do produktów Apple na rynku zdominowanym przez dane techniczne, zdecydowaliśmy się na komunikację wykorzystującą emocje i opartą na założeniu, że aktualnie telefon jest wyrazem naszej osobowości– powiedziała Alena Suszycka, Dyrektor Zarządzająca TBWA.

TBWA było odpowiedzialne za stworzenie kompleksowej i spójnej koncepcji marki. Agencja przygotowała identyfikację wizualną B., w tym zaprojektowała oryginalny i nowoczesny logotyp. Jest również autorem claimu „for human B.”. TBWA zaprojektowało też trzy pilotażowe opakowania dla poszczególnych grup produktów oraz część inspirowanych naturą wzorów designerskich etui.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj