TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Grupa Orbis członkiem globalnej akcji #HeForShe

AccorHotels - i tym samym Grupa Orbis, jest jedną z 10 firm z całego świata - wybranych do czynnego udziału w kampanii #HeForShe. Celem akcji jest zaangażowanie mężczyzn do osiągnięcia poprawy sytuacji kobiet i aktywnego działania na rzecz równości płci. Twarzą kampanii jest aktorka Emma Watson.
O autorze
2 min czytania 2016-03-08

W Grupie Orbis, 40% dyrektorów hoteli to kobiety

Poprzez uczestnictwo w kampanii #HeForShe, Orbis i AccorHotels zobowiązują się, wraz z 9 innymi przedsiębiorstwami, 10 uniwersytetami i rządami 10 państw – wybranymi przez agendę Organizacji Narodów Zjednoczonych « UN Women », do osiągnięcia celów wyznaczonych na 2017 rok.

Różnorodne zespoły osiągają po prostu lepsze wyniki i dostarczają więcej innowacji i kreatywności. I w tym właśnie tkwi siła różnorodności. W związku z tym, jestem przeświadczony, iż wspieranie kobiet w realizacji kariery zawodowej jest również obowiązkiem każdego mężczyzny.  Dlatego też jestem #HeForShe !  Oczekuję od Was nie tylko dołączenia do kampanii #HeForShe, ale chcę, aby każdy promował różnorodność, zaczynając od zrozumienia sytuacji kobiet.  – oświadczył Gilles Clavie, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Orbis S.A.

#HeforShe

8 marca, w Dniu Kobiet, Grupa Hotelowa Orbis opublikowała spot w ramach kampanii #HeForShe przedstawiający wartości, jakimi kieruje się 5 mężczyzn pracujących w Grupie Orbis na różnych stanowiskach i w różnych krajach. Dodatkowo spółka przygotowała serię wywiadów z wybranymi pracownicami Grupy, które sukcesywnie będą pojawiać się na stronie firmowej.

Cele Grupy Hotelowej Orbis na koniec 2017 roku :

– Zrozumienie i zapewnienie zaangażowania pracowników płci męskiej w kampanię #HeForShe:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Cel : 2 000 pracowników płci męskiej zaangażowanych w kampanię #HeForShe ;
  • Zaproszenie mężczyzn do korporacyjnej sieci kobiet Women At AccorHotels Generation (WAAG) i osiągnięcie wskaźnika 35% mężczyzn wśród członków sieci WAAG na koniec 2017 roku.

– Dążenie do parytetu wynagrodzeń i reprezentacji kobiet:

  • Utrzymanie wskaźnika 40% dyrektorów hoteli reprezentowanych przez kobiety;
  • Utrzymanie wysokiego udziału kobiet w kadrze menadżerskiej Orbis S.A. (aktualnie, 60% menadżerów w siedzibie Orbis S.A. to kobiety) ;
  • Dążenie do większego udziału kobiet w kadrze zarządzającej spółki Orbis S.A.

– Pogłębianie naszej wiedzy o ewolucji „ideału pracownika” oraz zmieniającej się branży hotelarskiej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Udział kobiet wśród gości grupy AccorHotels wzrósł znacząco z 26% w 2000 roku do ponad 34% na koniec 2013 i stał się prawdziwym wyzwaniem, gdyż branża hotelarska była dotychczas w głównej mierze zarządzana przez mężczyzn.


Grupa Orbis wspiera kobiety

Skuteczne działania poprzez sieć Women At AccorHotels Generation (WAAG)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Sieć WAAG zrzesza kobiety pracujące w Grupie Orbis i AccorHotels w Polsce i w całym regionie Orbisu. W Grupie Orbis, 40% dyrektorów hoteli to kobiety, co stanowi najwyższy wskaźnik w całej, ogólnoświatowej społeczności AccorHotels. « Celem sieci WAAG jest zwiększenie kompetencji przywódczych, zbudowanie większego komfortu pracy oraz wzajemna inspiracja. » – wyjaśnia Katarzyna Nowak, liderka WAAG Polska i Europa Wschodnia w Grupie Hotelowej Orbis. Wokół tych celów została zbudowana propozycja warsztatów, spotkań i programu mentoringowego w Grupie Orbis – dodaje Nowak.