Agencja Whites z nowym Client Service Directorem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Whites z nowym Client Service Directorem

Do agencji Whites dołączyła Dominika Przyłęcka. Jako Client Service Director rozwijać będzie zespół odpowiedzialny za kontakt z klientami. Jest to nowa funkcja w strukturach firmy.

- Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego powierzamy ten obszar Dominice, która ma szerokie doświadczenie w pracy agencyjnej, wiedzę marketingową i biznesową. Potrafi je łączyć z działaniami strategicznymi, nastawionymi na realizację celów. To daje nam pewność, że nasi klienci są w dobrych rękach - mówi Anna Ałaszkiewicz, Managing Partner w Whites.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dominika Przyłęcka ma blisko dwudziestoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Pracowała w największych marketingowych agencjach sieciowych, takich jak JWT, Havas, Leo Burnett, Young & Rubicam. Zarządzała kampaniami łączącymi ATL, BTL i digital dla wiodących marek międzynarodowych i polskich, takich jak Kraft, Nestle, Danone, L'Oreal, Colgate, Unilever, Disney, Statoil, ING, Canal+, Maspex, Agros Nova.

Przez ostatnie dwa lata była Kierownikiem Działu Komunikacji i Ewaluacji Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Odpowiadała między innymi za strategię komunikacji, promocję i branding. Była również New Business Directorem w pierwszej polskiej agencji crowdsourcingowej Million You.

- Lata pracy z klientami pokazały mi, że kluczowe jest wsłuchiwanie się w ich potrzeby. Tylko dzięki temu jako agencja jesteśmy w stanie proponować najlepsze rozwiązania dla biznesu i osiągać zamierzone rezultaty. Otwartość i profesjonalizm – to podstawa budowania partnerskiej relacji i na to będę stawiać w swoich działaniach – mówi Przyłęcka.

Agencja Whites zajmuje się budowaniem widoczności marek w internecie, również na rynkach zagranicznych, poprzez działania White Hat SEO, content marketing, kampanie PPC. Wśród klientów firmy znajdują się m.in. Orange, Bayer, Bosch, Norauto, Benefit System, Bankier.pl, AmeriGas, PayU, ABCzdrowie.pl, ABCzdorovie.ru, Mustache, Sporticos.com, WP.pl.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij