TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Iwona Błońska – Orzoł dyrektorem Departamentu Marketingu Banku Zachodniego WBK

Iwona Błońska-Orzoł 7 marca br. obejmuje funkcję dyrektora Departamentu Marketingu Banku Zachodniego WBK.
O autorze
1 min czytania 2016-03-09

Będzie odpowiadać za zarządzanie wizerunkiem, komunikację z klientami oraz badania marketingowe. Za nadzór nad całością komunikacji korporacyjnej oraz działaniami marketingowymi od 2011 roku odpowiada Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu.

Marka Banku Zachodniego WBK od kilku lat jest w pierwszej trójce najsilniejszych marek finansowych w Polsce. To efekt skutecznych kampanii marketingowych i podejmowanych działań wizerunkowych.

Iwona jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu na Politechnice Warszawskiej. Zagadnienia zarządzania strategicznego zgłębiała na studiach doktoranckich w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej. W ostatnich latach pełniła funkcję dyrektora marketingu w Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris. Doświadczenie zawodowe zdobywała również pracując dla międzynarodowych korporacji, takich jak Metro AG i Nestle, jak również dla polskich firm, a mianowicie USP Zdrowie i Eveline Cosmetics. Pracując dla USP Zdrowie była odpowiedzialna za budowanie marek flagowych produktów oraz tworzenie długofalowych strategii marketingowych. W 2010 roku otrzymała Srebrną Effie Award za współtworzenie kampanii „Dla Niepokonanych”. W 2007 roku była jurorem Effie Awards Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj