Będzie odpowiadać za zarządzanie wizerunkiem, komunikację z klientami oraz badania marketingowe. Za nadzór nad całością komunikacji korporacyjnej oraz działaniami marketingowymi od 2011 roku odpowiada Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu.
Marka Banku Zachodniego WBK od kilku lat jest w pierwszej trójce najsilniejszych marek finansowych w Polsce. To efekt skutecznych kampanii marketingowych i podejmowanych działań wizerunkowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Iwona jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu na Politechnice Warszawskiej. Zagadnienia zarządzania strategicznego zgłębiała na studiach doktoranckich w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej. W ostatnich latach pełniła funkcję dyrektora marketingu w Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris. Doświadczenie zawodowe zdobywała również pracując dla międzynarodowych korporacji, takich jak Metro AG i Nestle, jak również dla polskich firm, a mianowicie USP Zdrowie i Eveline Cosmetics. Pracując dla USP Zdrowie była odpowiedzialna za budowanie marek flagowych produktów oraz tworzenie długofalowych strategii marketingowych. W 2010 roku otrzymała Srebrną Effie Award za współtworzenie kampanii „Dla Niepokonanych”. W 2007 roku była jurorem Effie Awards Polska.