Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wielkanocna kampania Majonezu Kieleckiego

Dom mediowy UM (Universal McCann) wygrał konkurs ofert na realizację marcowej akcji promującej Majonez Kielecki, sztandarowy produkt Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.
O autorze
1 min czytania 2016-03-10

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” działa na rynku od 1920 r. i zajmuje się produkcją artykułów spożywczych. Firma cieszy się zaufaniem klientów oraz partnerów biznesowych, zarówno w kraju, jak i za granicą. W portfolio WSP Społem znajdują się m.in.: Majonez Kielecki, Musztarda Kielecka czy Chrzan Luksusowy.

Wiosenna kampania Majonezu Kieleckiego rusza w telewizji wraz z początkiem marca. Działania bazują na 15-sekundowych spotach reklamowych emitowanych w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP i TVN) oraz kanałach tematycznych. Materiały reklamowe utrzymane w świątecznej stylistyce podkreślają wysoką jakość produktu oraz jego rolę, nie tylko jako dodatku do dań wielkanocnych, ale także codziennych. Kampania potrwa do 25 marca br. 

Za kreację kampanii reklamowej dla Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” odpowiada agencja Optima Marketing Group. Spot wprzygotował dom produkcyjny Papaya Films. Dom mediowy UM (Universal McCann) odpowiada za zaplanowanie i zakup czasu antenowego w telewizji oraz przebieg działań.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj