Wielkanocna kampania Majonezu Kieleckiego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wielkanocna kampania Majonezu Kieleckiego

Dom mediowy UM (Universal McCann) wygrał konkurs ofert na realizację marcowej akcji promującej Majonez Kielecki, sztandarowy produkt Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” działa na rynku od 1920 r. i zajmuje się produkcją artykułów spożywczych. Firma cieszy się zaufaniem klientów oraz partnerów biznesowych, zarówno w kraju, jak i za granicą. W portfolio WSP Społem znajdują się m.in.: Majonez Kielecki, Musztarda Kielecka czy Chrzan Luksusowy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wiosenna kampania Majonezu Kieleckiego rusza w telewizji wraz z początkiem marca. Działania bazują na 15-sekundowych spotach reklamowych emitowanych w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP i TVN) oraz kanałach tematycznych. Materiały reklamowe utrzymane w świątecznej stylistyce podkreślają wysoką jakość produktu oraz jego rolę, nie tylko jako dodatku do dań wielkanocnych, ale także codziennych. Kampania potrwa do 25 marca br. 

Za kreację kampanii reklamowej dla Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” odpowiada agencja Optima Marketing Group. Spot wprzygotował dom produkcyjny Papaya Films. Dom mediowy UM (Universal McCann) odpowiada za zaplanowanie i zakup czasu antenowego w telewizji oraz przebieg działań.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij