„Mam tylko 1% szans”. Agencja Plej dla Powiślańskiej Fundacji Społecznej

Właśnie wystartowała kampania 1%, którą agencja Plej przygotowała dla Powiślańskiej Fundacji Społecznej z udziałem jej podopiecznych.
O autorze
0 min czytania 2016-03-10

 „To właśnie dla nich i ich kolegów zbieramy 1%. Chcemy, by tak jak inne dzieci, nasi podopieczni mieli większe szanse na lepsze życie.” – mówi Anna Radziejowska – Fundraising Manager z Powiślańskiej Fundacji Społecznej, która koordynowała projekt po stronie Fundacji.

W ramach kampanii powstały: film, OOH, plakaty, ulotki i blind mailing, prowadzone są także działania media relations. Za kreację odpowiadała Agnieszka Stypa, a za obsługę klienta – Aneta Jalowska z agencji Plej.

Projekt został zrealizowany dzięki życzliwości wielu osób. Autorzy kierują specjalne podziękowania dla Jacka Kołodziejskiego – autora zdjęć, i Janka Świetlika – reżysera filmu, jak również dla wszystkich, którzy pomogli w realizacji tej kampanii. Są to: Agnieszka Dokowicz, Mateusz Rybka, Stage2, Studio Tęcza, Efektura, Sirens, MEC i Witalis.

Kampania: http://www.dziecipowisla.pl/; http://www.pfs.pl/

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Youtube: 

Facebook

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się