„To właśnie dla nich i ich kolegów zbieramy 1%. Chcemy, by tak jak inne dzieci, nasi podopieczni mieli większe szanse na lepsze życie.” – mówi Anna Radziejowska – Fundraising Manager z Powiślańskiej Fundacji Społecznej, która koordynowała projekt po stronie Fundacji.
W ramach kampanii powstały: film, OOH, plakaty, ulotki i blind mailing, prowadzone są także działania media relations. Za kreację odpowiadała Agnieszka Stypa, a za obsługę klienta – Aneta Jalowska z agencji Plej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Projekt został zrealizowany dzięki życzliwości wielu osób. Autorzy kierują specjalne podziękowania dla Jacka Kołodziejskiego – autora zdjęć, i Janka Świetlika – reżysera filmu, jak również dla wszystkich, którzy pomogli w realizacji tej kampanii. Są to: Agnieszka Dokowicz, Mateusz Rybka, Stage2, Studio Tęcza, Efektura, Sirens, MEC i Witalis.
Kampania: http://www.dziecipowisla.pl/; http://www.pfs.pl/
Słuchaj podcastu NowyMarketing