„Mam tylko 1% szans”. Agencja Plej dla Powiślańskiej Fundacji Społecznej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Mam tylko 1% szans”. Agencja Plej dla Powiślańskiej Fundacji Społecznej

Właśnie wystartowała kampania 1%, którą agencja Plej przygotowała dla Powiślańskiej Fundacji Społecznej z udziałem jej podopiecznych.

 „To właśnie dla nich i ich kolegów zbieramy 1%. Chcemy, by tak jak inne dzieci, nasi podopieczni mieli większe szanse na lepsze życie.” – mówi Anna Radziejowska – Fundraising Manager z Powiślańskiej Fundacji Społecznej, która koordynowała projekt po stronie Fundacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii powstały: film, OOH, plakaty, ulotki i blind mailing, prowadzone są także działania media relations. Za kreację odpowiadała Agnieszka Stypa, a za obsługę klienta – Aneta Jalowska z agencji Plej.

Projekt został zrealizowany dzięki życzliwości wielu osób. Autorzy kierują specjalne podziękowania dla Jacka Kołodziejskiego – autora zdjęć, i Janka Świetlika – reżysera filmu, jak również dla wszystkich, którzy pomogli w realizacji tej kampanii. Są to: Agnieszka Dokowicz, Mateusz Rybka, Stage2, Studio Tęcza, Efektura, Sirens, MEC i Witalis.

Kampania: http://www.dziecipowisla.pl/; http://www.pfs.pl/

Youtube: 

Facebook

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij