TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mistrzowski internet od PLUS-a w mobilnej kampanii OOH

MobiJety, samochody reklamowe 6x3m należące do Jet Line, zrealizowały kampanię promującą mobilny internet PLUS –a. Akcja miała miejsce na przełomie lutego i marca w największych miastach Polski.
O autorze
1 min czytania 2016-03-11

Outdoorowa, mobilna kampania marki PLUS, promująca Mistrzowski Internet trwała od połowy lutego. Plakaty PLUS –a, konsekwentnie utrzymane w stylistyce znanej z poprzednich kampanii z udziałem mistrzów siatkówki, tym razem z Karolem Kłosem w głównej roli, zwracały uwagę w największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Katowicach, Wrocławiu i Łodzi.

W działaniach komunikacyjnych liczy się skuteczność wybranych narzędzi oraz kontekst, w którym pojawia się marka. Zadanie MobiJetów jest jasne: w krótkim czasie zbudować duży zasięg. MobiJety pojawiają się w miejscach, w których są adresaci komunikacji i po zakończeniu zadania przejeżdżają w inne miejsca, do innych miast, do kolejnych grup odbiorców. Taka kampania to skuteczność i elastyczność, co w przypadku kampanii realizowanych w przestrzeni jest bardzo ważne – mówi Kasia Weremek z Działu Sprzedaży Jet Line, odpowiadająca za realizację kampanii po stronie firmy.

MobiJet 6×3 m to oświetlony mobilny billboard. Jest to samochód z reklamą w formie dwóch klasycznych billboardów formatu 18 m. kw. , których celem jest powiększenie zasięgu miejskich działań marketingowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj