Outdoorowa, mobilna kampania marki PLUS, promująca Mistrzowski Internet trwała od połowy lutego. Plakaty PLUS –a, konsekwentnie utrzymane w stylistyce znanej z poprzednich kampanii z udziałem mistrzów siatkówki, tym razem z Karolem Kłosem w głównej roli, zwracały uwagę w największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Katowicach, Wrocławiu i Łodzi.
W działaniach komunikacyjnych liczy się skuteczność wybranych narzędzi oraz kontekst, w którym pojawia się marka. Zadanie MobiJetów jest jasne: w krótkim czasie zbudować duży zasięg. MobiJety pojawiają się w miejscach, w których są adresaci komunikacji i po zakończeniu zadania przejeżdżają w inne miejsca, do innych miast, do kolejnych grup odbiorców. Taka kampania to skuteczność i elastyczność, co w przypadku kampanii realizowanych w przestrzeni jest bardzo ważne – mówi Kasia Weremek z Działu Sprzedaży Jet Line, odpowiadająca za realizację kampanii po stronie firmy.
Zobacz również
MobiJet 6×3 m to oświetlony mobilny billboard. Jest to samochód z reklamą w formie dwóch klasycznych billboardów formatu 18 m. kw. , których celem jest powiększenie zasięgu miejskich działań marketingowych.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]