Katarzyna Bajer zaczynała w branży e-commerce, a następnie zajęła się budowaniem społeczności i ekosytemu digitalowego wokół marek. Doświadczenie zdobywała w agencji Brain, gdzie tworzyła zalążki działu digital, a przez ostatnie 3 lata pracowała w agencji DWL. Wśród marek, dla których pracowała jest m.in. HBO, ING, Hoop Cola, Burger King, Lotto, Perfumerie Douglas, Prudential, Nestle, Renault, Carlo Rossi, marki z portfolio CEDC czy Sanofi.
Małgorzata Dymecka związana jest z branżą reklamową od 2013 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach FaceAddicted, OS3, VML Poland i Grandes Kochonos Digital. Marki, które prowadziła to m.in. Orange Polska, Huawei, Multikino S.A., Raiffeisen Polbank, Hasbro.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024