Reklama dnia: Mecz z przyjaciółmi czy bilet na UEFA Champions League? - dylematy prawdziwego kibica

Reklama dnia: Mecz z przyjaciółmi czy bilet na UEFA Champions League? - dylematy prawdziwego kibica

Obejrzeć mecz z przyjaciółmi czy przyjąć pojedynczy bilet na UEFA Champions League? Poznajcie dylematy prawdziwego kibica według Heineken.

Mecz ulubionej drużyny to dla każdego kibica duże przeżycie, tym bardziej jeżeli może je dzielić z przyjaciółmi.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Heineken w swojej nowej reklamie pokazuje prawdziwy dylemat Simone'a. Mężczyzna do tej pory zawsze oglądał UEFA Champions League z przyjaciółmi. To była ich tradycja.

Simone niespodziewanie otrzymuje jednak pojedynczy bilet na mecz A.S. Roma-Real Madrid. Jak się zachowa w tej sytuacji? Co powie kolegom? To prawdziwy dylemat kibica!

Zobaczcie sami: 

Ps.

To nie pierwsza reklama marki, która w zabawny sposób porusza kwestię dylematów fanów piłki nożnej. Zobaczcie koniecznie: 

Ps. 2

O sile prawdziwej przyjaźni opowiadał też Carlsberg: 

A także Budweiser USA- Global, choć nieco inaczej ;) 

Ps. 3

O przełamywaniu barier i przyjaznych gestach wśród kibiców przeciwnych drużyn miała coś do powiedzenia również Coca-Cola:

Ps. 4

Z pewnością pamiętacie również viral Emirates:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij