Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Reklama dnia: Mecz z przyjaciółmi czy bilet na UEFA Champions League? – dylematy prawdziwego kibica

Reklama dnia: Mecz z przyjaciółmi czy bilet na UEFA Champions League? – dylematy prawdziwego kibica
Obejrzeć mecz z przyjaciółmi czy przyjąć pojedynczy bilet na UEFA Champions League? Poznajcie dylematy prawdziwego kibica według Heineken.
O autorze
0 min czytania 2016-03-15

Mecz ulubionej drużyny to dla każdego kibica duże przeżycie, tym bardziej jeżeli może je dzielić z przyjaciółmi.  

Heineken w swojej nowej reklamie pokazuje prawdziwy dylemat Simone’a. Mężczyzna do tej pory zawsze oglądał UEFA Champions League z przyjaciółmi. To była ich tradycja.

Simone niespodziewanie otrzymuje jednak pojedynczy bilet na mecz A.S. Roma-Real Madrid. Jak się zachowa w tej sytuacji? Co powie kolegom? To prawdziwy dylemat kibica!

Zobaczcie sami: 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ps.

To nie pierwsza reklama marki, która w zabawny sposób porusza kwestię dylematów fanów piłki nożnej. Zobaczcie koniecznie: 

Słuchaj podcastu NowyMarketing



NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ps. 2

O sile prawdziwej przyjaźni opowiadał też Carlsberg: 

A także Budweiser USA- Global, choć nieco inaczej 😉 

Ps. 3

O przełamywaniu barier i przyjaznych gestach wśród kibiców przeciwnych drużyn miała coś do powiedzenia również Coca-Cola:

Ps. 4

Z pewnością pamiętacie również viral Emirates: