Mecz ulubionej drużyny to dla każdego kibica duże przeżycie, tym bardziej jeżeli może je dzielić z przyjaciółmi.
Heineken w swojej nowej reklamie pokazuje prawdziwy dylemat Simone’a. Mężczyzna do tej pory zawsze oglądał UEFA Champions League z przyjaciółmi. To była ich tradycja.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Simone niespodziewanie otrzymuje jednak pojedynczy bilet na mecz A.S. Roma-Real Madrid. Jak się zachowa w tej sytuacji? Co powie kolegom? To prawdziwy dylemat kibica!
Zobaczcie sami:
To nie pierwsza reklama marki, która w zabawny sposób porusza kwestię dylematów fanów piłki nożnej. Zobaczcie koniecznie:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ps. 2
O sile prawdziwej przyjaźni opowiadał też Carlsberg:
A także Budweiser USA- Global, choć nieco inaczej 😉
Ps. 3
O przełamywaniu barier i przyjaznych gestach wśród kibiców przeciwnych drużyn miała coś do powiedzenia również Coca-Cola:
Ps. 4
Z pewnością pamiętacie również viral Emirates: