Gra „Puzzle Craft” nagrodzona App Store Best of 2012

W 2012 roku w App Store przybyło ok. 120 tys. gier i aplikacji. Spośród nich Apple wybrało 70 najlepszych w kilku kategoriach. Gra "Puzzle Craft", stworzona przez polską firmę Ars Thanea Games, została doceniona w jednej z najważniejszych z nich: New ways to play.
O autorze
1 min czytania 2012-12-20

– To kategoria, która wyznacza nowe trendy na rynku gier, inspiruje innych developerów do eksperymentowania. Jesteśmy dumni, że gra została doceniona właśnie w niej – mówi Bartłomiej Rozbicki, CEO Ars Thanea Games.

Wyróżnienie jury zostało opatrzone takim oto komentarzem:

„Whether it’s the way you interact with the action or the gameplay mechanics that define it, the impressive games assembled here broke new ground.”
„Niezależnie od tego czy weźmiemy pod uwagę formę interakcji z grą czy też leżącą u jej podstaw mechanikę – te imponujące gry wyznaczają nowe kierunki.”

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To już drugie wyróżnienie dla gry „Puzzle Craft” w ostatnich dniach. Wcześniej, 9 grudnia br. gra otrzymała nominacje w 3 kategoriach (Best Mobile Game, Best Puzzle Game Overall, Best Mobile Puzzle Game) w konkursie jednego z największych portali o grach: IGN.com, gdzie w kategorii Best Mobile Puzzle Game zdobyła nagrodę internautów.

„Puzzle Craft” powstał na bazie autorskiego pomysłu zespołu Ars Thanea Games, wydawcą gry na platformie iOS zostało Chillingo. Premiera odbyła się 16 sierpnia 2012 r. Gra jest dostępna w AppStore oraz w Windows 8 Store.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Mechanika gry jest skrzyżowaniem symulacji – budowania miasta, w której należy wznosić kolejne budynki, zbierać podatki, zatrudniać robotników, zdobywać usprawnienia oraz puzzli, dzięki którym zdobywa się zasoby niezbędne do rozbudowy miasta.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ars Thanea Games to brand agencji Ars Thanea, która zdobywa kompetencje w zakresie gier i aplikacji na urządzenia mobilne.