SMG Polska koordynuje obsługę marki Duracell na 16 rynkach

SMG rozpoczęła obsługę marki Duracell, należącej do holdingu Berkshire Hathaway. Polskie biuro agencji zajmie się koordynacją pracy dla nowego klienta na 16 rynkach europejskich.
O autorze
0 min czytania 2016-03-15

Przejęcie obsługi mediowej marki baterii Duracell przez SMG jest konsekwencją rozstrzygnięć biznesowych na poziomie międzynarodowym. Marka Duracell należąca wcześniej do koncernu Procter&Gamble została przejęta przez firmę Berkshire Hathaway, w której prezesem zarządujest Warren Buffett.

W Polsce strategią komunikacji, planowaniem i zakupem wszystkich mediów, w tym również digitalu zajmuje się Starcom. Agencja jest również odpowiedzialna za koordynacją obsługi Duracella na 16 rynkach europejskich. Pierwsze działania realizowane przez Duracella we współpracy z SMG rozpoczną się w ciągu najbliższych kilku tygodni. Wartość budżetu nie została ujawniona.