SMG Polska koordynuje obsługę marki Duracell na 16 rynkach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SMG Polska koordynuje obsługę marki Duracell na 16 rynkach

SMG rozpoczęła obsługę marki Duracell, należącej do holdingu Berkshire Hathaway. Polskie biuro agencji zajmie się koordynacją pracy dla nowego klienta na 16 rynkach europejskich.

Przejęcie obsługi mediowej marki baterii Duracell przez SMG jest konsekwencją rozstrzygnięć biznesowych na poziomie międzynarodowym. Marka Duracell należąca wcześniej do koncernu Procter&Gamble została przejęta przez firmę Berkshire Hathaway, w której prezesem zarządujest Warren Buffett.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W Polsce strategią komunikacji, planowaniem i zakupem wszystkich mediów, w tym również digitalu zajmuje się Starcom. Agencja jest również odpowiedzialna za koordynacją obsługi Duracella na 16 rynkach europejskich. Pierwsze działania realizowane przez Duracella we współpracy z SMG rozpoczną się w ciągu najbliższych kilku tygodni. Wartość budżetu nie została ujawniona.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij