Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agencja OS3 pozyskała budżet Knorr

Agencja OS3 wygrała przetarg na prowadzenie kampanii wprowadzającej na rynek polski nową gamę produktów Knorr Naturalnie smaczne! (UNILEVER)
O autorze
0 min czytania 2016-03-15

Agencja OS3 jest odpowiedzialna za obsługę kampanii w obszarze digital, outdoor oraz ambient

W ramach realizowanego projektu, działania OS3 obejmą stworzenie komunikacji w wyżej wymienionych kanałach, w tym kampanię online, www oraz współpracę z liderami opinii

To nie pierwsza realizacja dla marki Knorr. W przeszłości współpraca obejmowała realizacje z zakresu projektowania stron, kampanii display, e-mail marketingu oraz social media.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing