Autorem zwycięskiej propozycji jest agencja reklamowa Hand Made.
Zadaniem dla agencji biorących udział w przetargu było zaprojektowanie materiałów przeznaczonych dla rynku masowego, w tym GD (Gospodarstwa Domowe) i MSP (Małe i Średnie Przedsiębiorstwa), które w jasny i wyraźny sposób rozróżnią kategorie produktów. Projekt agencji Hand Made skupiał się na czytelności i przejrzystości layoutów, zunifikowaniu oraz regulacji kolorystyki, wprowadzeniu stałych elementów rozróżniających kategorie i ujednoliceniu systemu ikonograficznego.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nowa kreacja obejmuje wybrane nośniki reklamy BTL i skupia się w szczególności na materiałach POS takich jak: ulotki, plakaty, prezentacje oraz inne materiały reklamowe dedykowane dla klientów indywidualnych i firm.