Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„ŻYCIE PO ŚMIERCI”- nowa kampania PCK autorstwa Grey Group Poland we współpracy z ShootMe i Fundacją Pedagogium

Czy łatwiej jest odebrać komuś życie, czy je uratować? Takie pytanie stawia kampania dla Centrum Szkoleniowego Mazowieckiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża, która zachęca do odbycia kursu pierwszej pomocy.
O autorze
2 min czytania 2016-03-16

„Życie po śmierci” to program przeprowadzenia kursów pierwszej pomocy wśród osób skazanych prawomocnym wyrokiem sądu za zabójstwo, które niedługo wyjdą na wolność. Poprzez edukację kampania daje skazańcom szansę na rehabilitację po odbyciu wyroku i przygotowuje ich do odpowiedniej reakcji w sytuacjach umożliwiających uratowanie czyjegoś życia. 

Misją kampanii jest zachęcenie ludzi do wzięcia udziału w kursach ratownictwa.

– Wszyscy powinniśmy umieć udzielić pierwszej pomocy bez względu na to, czy jesteśmy zobowiązani do zdobycia takich umiejętności, czy robimy to tylko dla siebie i swojej rodziny. Większość wypadków powoduje tylko nieznaczne obrażenia, ale zdarza się też, że szybka reakcja decyduje o życiu lub śmierci, dlatego chcieliśmy zwiększyć świadomość Polaków w dziedzinie pierwszej pomocy, a szczególnie zwrócić uwagę na to jak ważne jest nabycie umiejętności w tym zakresie – mówi Agnieszka Skura z Centrum Szkoleniowego Mazowieckiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża. 

Kursom pierwszej pomocy przeprowadzonym w aresztach Warszawa-Mokotów oraz Warszawa-Grochów towarzyszyła realizacja krótkiego filmu dokumentalnego, za którego koncept odpowiadał GREY Group Poland zainspirowane działalnością Fundacji Pedagogium, a za produkcję odpowiadała agencja SHOOTME.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mimo obostrzeń i specyficznych reguł panujących na terenie placówek, ekipie filmowej i instruktorom PCK przy współpracy z kierownictwem aresztów, udało się sportretować bohaterów filmu w ich codziennym otoczeniu. Kluczowe było uchwycenie ich autentycznych emocji, historii i przeżyć, które zdobyli dzięki unikalnemu doświadczeniu kursu pierwszej pomocy.

– Typowe kampanie telewizyjne zawsze planujemy w najmniejszych szczegółach. Słowa, obraz – wszystko projektujemy na długo przed kręceniem. W „Życiu po śmierci” zależało nam jednak na stworzeniu projektu na styku reklamy i dokumentu i byliśmy otwarci na niezaplanowane sytuacje które wynikną ze spotkania z osadzonymi. Kręcąc w tak trudnych warunkach absolutnie nie dało się niczego zaplanować. Pomysł musiał być na tyle mocny, żeby przetrwać próbę ciężkiej więziennej rzeczywistości – mówią Jan Cieślar i Rafał Ryś, team kreatywny odpowiedzialny za kampanię. – Naturalnym partnerem było ShootMe i reżyser Marcin Filipowicz, najlepsi w Polsce specjaliści od trudnych, wydawałoby się niemożliwych, produkcji. Muzykę skomponowali czołowi producenci hip-hopowi Mikołaj Bugajak i Piotr Kaliński tworzący jako Noon i Hatti Vatti – dodają. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ta kampania to nie tylko promocja kursów pierwszej pomocy, ale także możliwość resocjalizacji dla skazanych i szansa na ponowną adaptację do społeczeństwa w oparciu o nabyte nowe kompetencje i umiejętności. Pozwala także na potencjalną zmianę postrzegania społecznego byłych skazanych po wyjściu na wolność – w sytuacji zagrożenia życia umiejętność udzielenia pierwszej pomocy jest niezwykle istotna niezależnie od tego, kto jej udziela.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kara jaka grozi za zabójstwo to czas nie krótszy niż 8 lat pozbawienia wolności. Wyłączonych z życia społecznego skazańców, czeka powrót do rzeczywistości, która może okazać się okrutna. Po latach, osadzeni chcą wykorzystać swoje „drugie życie” jak najlepiej.

– Dzięki akcji pomagamy osobom zagrożonym wykluczeniem społecznym, a także tworzymy perspektywę na wyrównywanie szans edukacyjnych, społecznych i zawodowych. Pokazujemy również, że osoby zresocjalizowane mogą być bardzo wartościowe dla otoczenia. Równie ważne jest, aby dać skazanym szansę, na zmianę sposobu, w jaki myślą o samych sobie. Dla kogoś, kto zabrał życie, perspektywa w której mogą je także uratować może mieć wielkie znaczenie, pozwolić na uwierzenie w możliwość realnego odkupienia swoich win – mówi Filip Konopczyński z Fundacji Pedagogium.

Więcej informacji na stronie internetowej MOO PCK: www.pck-warszawa.pl, na kurs można zapisać się pod numerem telefonu (22) 50 65 193, lub e-mailowo: [email protected] 

„Życie po śmierci”:
Klient: Centrum Szkoleniowe Mazowieckiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża
Koncept, kreacja: GREY Group Poland
Produkcja: ShootMe
Współpraca: Fundacja Pedagogium
Muzyka: Mikołaj Bugajak (Noon) i Piotr Kaliński (Hatti Vatti)