Pomysł jest bardzo prosty ale efektowny – dwulitrowa butelka Pepsi Light została zamieniona w dwukilogramowy ciężarek do ćwiczeń. Specjalne butelki trafiły do brazylijskich siłowni, fitness klubów i na baseny.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Coca-Cola również bawiła się pomysłami na oryginalne wykorzystanie butelek w swoich kampaniach. Poniżej znajdziecie dwa ciekawe przykłady. Polecamy zwłaszcza drugi – zobaczcie, na ile sposób możemy dać drugie życie pustym butelkom.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Ciekawą kampanię skierowaną do bywalców basenów przygotowało również swego czasu Sony. Wodoodporne słuchawki pojawiły się w maszynach vendingowych. Zapakowane były w butelki pełne wody.
PS 3
Tradycyjnie – poprzednie Reklamy dnia znajdziecie tutaj 🙂