Allianz, globalnie należący do 25-ciu najbardziej innowacyjnych firm na świecie, zawsze kształtował swoją ofertę, stawiając na pierwszym miejscu stale zmieniające się potrzeby klientów oraz nowe trendy. Dziś Allianz Polska nawiązuje partnerstwo z UX Poland, aby otworzyć się na jeszcze bardziej innowacyjne rozwiązania, które mogą być wdrożone nie tylko lokalnie, ale również poza Polską. Ambicją firmy jest szukanie zupełnie nowego podejścia do ubezpieczeń i technologii oraz bycie liderem w zakresie rozwiązań pro klienckich.
– W ostatnim rankingu Boston Consulting Group, Grupa Allianz została uznana za jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie – mówi Manuel Holl, dyrektor zarządzający Market Management w Allianz Polska – Również w Polsce mamy ambicję, by rozwijać i, nimi konkurować, najbardziej zaawansowane i innowacyjne rozwiązania, które nie tylko odpowiadają na wciąż zmieniające się oczekiwania klientów, ale również wychodzą poza nie, szczególnie gdy dotyczy to pokolenia tzw. digital natives – dodaje.
Zobacz również
W ramach partnerstwa z UX Poland Allianz przeprowadzi warsztaty, w których udział wezmą specjaliści z zakresu zarządzania doświadczeniami użytkownika z całego świata. Będą oni pracowali nad inspirującą koncepcją, w oparciu o międzynarodowe doświadczenia z zakresu rozwiązań technologicznych.
– Każdego roku konferencja UX Poland jednoczy i inspiruje specjalistów i entuzjastów UX i designu. Wydarzenie to jest źródłem pomysłów na całe 12 miesięcy pomiędzy kolejnymi jego edycjami. Mamy dziś zaszczyt ogłosić nasze partnerstwo z Allianz Polska, jako Złotego Sponsora naszej konferencji. Wspólnie mamy nadzieję zaprojektować nowy standard doświadczeń, związanych z ubezpieczeniami, który będzie miał potencjał zmiany dla całej branży – powiedział Hubert Anyżewski, prezes uselab, organizatora konferencji UX Poland.
Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie. Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Bilety do nabycia pod adresem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing