Kampania Respect Your Shoes w Sizeer

Multibrandowa sieć salonów Sizeer prezentuje kampanię wiosennej kolekcji pod hasłem Respect Your Shoes. Działania promocyjne prowadzone będą za pomocą spotów prezentujących postać pastora nauczającego o wartościach marki.
O autorze
1 min czytania 2016-03-22

Spoty pojawią się m.in. w kinach, online i w mediach społecznościowych. Właścicielem sieci Sizeer jest Marketing Investment Group S.A., właściciel m.in. sieci 50 style i Timberland.

Sizeer to sieć ponad 100 salonów ze sneakerami, odzieżą streetstyle’ową i akcesoriami, obecna w Polsce, Niemczech, Czechach, na Słowacji na Litwie. Grupą docelową Sizeer są młodzi ludzie w wielu 15-25 lat, którzy prowadzą intensywne życie w świecie wirtualnym. Właśnie dlatego, wiosenna kampania marki skupia się wokół działań w szeroko pojętym digitalu.  

Bohaterem spotów reklamowych Sizeer jest pastor nauczający o najwyższych wartościach streetwearu – sneakery powinny kochane i szanowane, a ich właściciele przestrzegać winni kilku podstawowych zasad bazujących na oryginalności, autentyczności i przełamywaniu utartych schematów. W postać pastora wciela się Brian Scott, dziennikarz radiowy i telewizyjny. 40-sekundowych teaser inaugurujący kampanię Respect Your Shoes w Sizeer, wyświetla się od 18 marca w kinach sieci Cinema City, Multikino, Helios i Forum. Kampania prowadzona jest także online m.in. na portalu Onet.pl, oraz w mediach społecznościowych Sizeer. Są to kanały, w których najczęściej przebywają osoby z grupy docelowej Sizeer. Pastor ozdobi także witryny i instore w całej sieci ponad 100 salonów Sizeer. Teaser można obejrzeć na You Tube:

Kampania trwa do 9 czerwca i podzielona jest na 4 etapy. Pierwszy, bazujący na spocie teaserowym, potrwa do 7 kwietnia. 8 kwietnia ruszy etap drugi ze spotem prezentującym pierwszą wartość, o której Sizeer naucza swoich Klientów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację kampanii odpowiada w całości Departament Marketingu MIG. Spoty wyprodukowane zostały przez dom produkcji Papaya Films.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing