TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Blogosfera gra z WOŚP

Trwają intensywne przygotowania do 21. Finalu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jak zwykle w akcję angażują się celebryci – także ci internetowi.
O autorze
1 min czytania 2012-12-27

Blogerów do współpracy namiawiał sam Jurek Owsiak (sam blogujący i vlogujący). W filmie, który nagrał dla nich, podziękował między innymi: Maciejowi Mazurkowi (Zuch próbuje rysować), Andrzejowi Tucholskiemu (jestkultura.pl), a także Maciejowi Budzichowi (Mediafun) za wspólne granie w 2011 roku i zaprosił przedstawicieli blogosfery do bycia razem z nami także i w czasie nadchodzącego Finału WOŚP. 

Apel Jurka spotkał się z życzliwym przyjęciem. Blogerzy postanowili włączyć się także w dyskusję na temat godności osób starszych. Na profilach „PiktoGrafiki Sikora” oraz „Pan Rysownik rysuje” można znaleźć grafiki nawiązujące do tematu 21. Finału i zachęcające do zwrócenia uwagi na problemy osób starszych. Andrzej Tucholski na blogu jestkultura.pl rozpoczął akcję wirusową na temat tego, co zawdzięczamy osobom starszym (między innymi babciom i dziadkom). Internauci udostępniają na facebooku lub twitterze coś, czego nie umieliby, gdyby nie znani im starsi ludzie np. nie umiem lepić pierogów. Wpisy te oznaczone są hashtagiem #lol_nie. 

Blogerzy i vlogerzy zaproponują internautom także swoje wyjątkowe fanty na Allegro. W specjalnym serwisie aukcje.wosp.org.pl wystawił już m.in. swoją aukcję Artur Kurasiński, który zwycięzcę zaprosi do nakręcenia odcinka „Seria z AK74” w ramach StartupTV.pl. Wygrany będzie mógł opowiedzieć o swoim biznesie, firmie, zareklamować swoją usługę. Natomiast modowy wideoblog Radzka Vlog oferuje allegrowiczom możliwość spędzenia dnia z Radzką, która doradzi, dobierze ciuchy lub po prostu umili czas zwycięzcy aukcji. Swoją cegiełkę dorzucili także autorzy bloga o Internecie i mediach społecznościowych Socjomania, którzy wystawili na aukcję ekskluzywne szkolenie z mediów społecznościowych. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj