Blogosfera gra z WOŚP

Trwają intensywne przygotowania do 21. Finalu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jak zwykle w akcję angażują się celebryci – także ci internetowi.
O autorze
1 min czytania 2012-12-27

Blogerów do współpracy namiawiał sam Jurek Owsiak (sam blogujący i vlogujący). W filmie, który nagrał dla nich, podziękował między innymi: Maciejowi Mazurkowi (Zuch próbuje rysować), Andrzejowi Tucholskiemu (jestkultura.pl), a także Maciejowi Budzichowi (Mediafun) za wspólne granie w 2011 roku i zaprosił przedstawicieli blogosfery do bycia razem z nami także i w czasie nadchodzącego Finału WOŚP. 

Apel Jurka spotkał się z życzliwym przyjęciem. Blogerzy postanowili włączyć się także w dyskusję na temat godności osób starszych. Na profilach „PiktoGrafiki Sikora” oraz „Pan Rysownik rysuje” można znaleźć grafiki nawiązujące do tematu 21. Finału i zachęcające do zwrócenia uwagi na problemy osób starszych. Andrzej Tucholski na blogu jestkultura.pl rozpoczął akcję wirusową na temat tego, co zawdzięczamy osobom starszym (między innymi babciom i dziadkom). Internauci udostępniają na facebooku lub twitterze coś, czego nie umieliby, gdyby nie znani im starsi ludzie np. nie umiem lepić pierogów. Wpisy te oznaczone są hashtagiem #lol_nie. 

Blogerzy i vlogerzy zaproponują internautom także swoje wyjątkowe fanty na Allegro. W specjalnym serwisie aukcje.wosp.org.pl wystawił już m.in. swoją aukcję Artur Kurasiński, który zwycięzcę zaprosi do nakręcenia odcinka „Seria z AK74” w ramach StartupTV.pl. Wygrany będzie mógł opowiedzieć o swoim biznesie, firmie, zareklamować swoją usługę. Natomiast modowy wideoblog Radzka Vlog oferuje allegrowiczom możliwość spędzenia dnia z Radzką, która doradzi, dobierze ciuchy lub po prostu umili czas zwycięzcy aukcji. Swoją cegiełkę dorzucili także autorzy bloga o Internecie i mediach społecznościowych Socjomania, którzy wystawili na aukcję ekskluzywne szkolenie z mediów społecznościowych. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj