Facebook udostępnia narzędzie dla reklamodawców – Delivery Insights

Facebook prezentuje Delivery Insights – nowe narzędzie przeznaczone dla reklamodawców, które pomoże w lepszym zrozumieniu procesu wyświetlania reklam oraz dostarczy rekomendacje, które pozwolą szybko podjąć działania mające na celu poprawę skuteczności kampanii.
O autorze
1 min czytania 2016-03-24

Facebook zapowiedział również szereg materiałów edukacyjnych, które mają objaśnić jak działa model aukcyjny stosowany w systemie reklamowym.

Jak reklamy są wyświetlane na Facebooku: Facebook wykorzystuje tzw. aukcje reklam, co oznacza, że dobiera pojedyncze reklamy i osoby szukając właściwej pary. Aukcja reklam ma za zadanie określić możliwie najlepszą reklamę, które zostanie wyświetlona danej osobie w konkretnym momencie. U podstaw działania systemu znajduje się idea, według której ludzie widzą jedynie te reklamy, które są dla nich istotne i jednocześnie wnoszą najwięcej wartości dla biznesu. Aukcja reklam jest zatem zbudowana tak, aby maksymalizować doświadczenie zarówno dla ludzi, jak i dla przedsiębiorstw.

Delivery Insights to zestaw nowych wskazówek dostępnych w Menedżerze reklam, które informują reklamodawców o tym jak ich reklamy radzą sobie na aukcjach oraz dostarczają rekomendacje pozwalające zwiększyć ich konkurencyjność. Delivery Insights umożliwiają zidentyfikowanie reklam, które każdego dnia docierają do mniejszej liczby odbiorców niż było to zaplanowane. Oznacza to, że reklama mogłaby zostać zmodyfikowana i wygrywać więcej aukcji. Delivery Insights dostarczają informacje, dzięki którym reklamodawcy mogą zwiększyć konkurencyjność swoich reklam na aukcjach.

Więcej informacji na temat zasad rządzących aukcjami reklam oraz narzędzia Delivery Insights znajduje się na stronie Facebook for Business.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj