Rekomenduj.to dla Adamed

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rekomenduj.to dla Adamed

Agencja Buzz, właściciel platformy Rekomenduj.to, rozpoczęła kampanię marketingu rekomendacji dla marki Adamed. Celem kampanii jest budowa świadomości wokół produktu, którym jest krem łagodzący objawy trądziku - Qcera.

Do akcji zaproszono konsumentki społeczności Rekomenduj.to w wieku 14-25 lat. Wybrano Ambasadorki, które otrzymały paczki z 12 produktami dla siebie oraz swoich znajomych. Ich zadaniem będzie zbudowanie "buzzu" wokół produktu przez podzielenie się swoim opiniami z jak największą liczbą osób zarówno offline jak i online. Rekomenduj.to będzie angażować konsumentki w szereg działań w social media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

buzz. jest agencją wyspecjalizowaną w budowaniu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Agencja jest właścicielem platformy Rekomenduj.to skupiającej usługi marketingu rekomendacji oraz badań rynku. Wśród największych klientów buzz. znajdują się m.in: BaByliss Polska, STORCK, Pernod Ricard, Wyborowa S.A, Nestlé, Winiary, Adamed Consumer Healthcare. Agencja istnieje od 2008 roku. Dodatkowe informacje dostępne są na stronie.

Rekomenduj.to jest usługą i platformą działań marketingu rekomendacji, która pozwala na realizację kampanii z liderami opinii.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij