Platforma REACHaBLOGGER przechodzi relaunch, zmienia nazwę, startuje z kampanią – w ciągu roku pozyskała 900 klientów

Serwis, który nazywał się wcześniej ReachBlogger, zmienia nazwę na REACHaBLOGGER.pl, platforma została też rozbudowana i zyskała nowe funkcje. Po roku działalności ma już prawie 2 000 blogów i w tym czasie pozyskała 900 klientów.
O autorze
1 min czytania 2016-03-31

REACHaBLOGGER.pl to platforma, która ma na celu ułatwianie współpracy na linii reklamodawcy – blogerzy. Reklamodawcy (marketerzy, agencje, domy mediowe, firmy e-commerce) mogą na niej znaleźć blogerów i vlogerów, którzy wesprą ich konkretnie ukierunkowane działania promocyjne.  Z drugiej strony blogerzy mogą przeglądać aktualne oferty reklamodawców i reagować na nie. Podstawowe produkty to: wpis inspirowany i test produktu lub usługi. REACHaBLOGGER.pl jest platformą peer-to-peer i umożliwia bezpośrednie zakupy u blogerów. To marketplace, na którym codziennie spotyka się kilkaset osób z branży i realizowanych jest kilkanaście transakcji. Jest jedyną tego rodzaju platformą sprzedażową na polskim rynku dedykowaną blogmarketingowi. 

– Blogerzy coraz częściej i chętniej nawiązują współpracę z firmami, umiejętnie wykorzystując swoje miejsce jakie udało im się zająć w krajobrazie mediowym. Blogi mają określony zasięg i grupę docelową, blogerzy są wpływowi, a ich publikacje cieszą się przeważnie dużym zainteresowaniem w ramach konkretnej grupy docelowej. Autorzy blogów są też przeważnie bardzo elastyczni w kwestiach współpracy z reklamodawcami. Co więcej, blogerzy są przecież zwykle twórcami i tworzywem – dzięki temu w kampaniach można wykorzystać zarówno ich blogi jak i ich samych  – mówi Maciek Koński, Project Manager REACHaBLOGGER.

Klientami platformy REACHaBLOGGER.pl są agencje digital, domy mediowe i marketerzy, jak również agencje PR, agencje SEO i firmy z branży e-commerce. W gronie klientów pozyskanych w 2015 r. i na początku 2016 r. znaleźli się m.in. Agora, Money.pl, Lemon Sky JWT, Idea Bank, K2, Rankomat.pl, Bluerank, Super Prezenty, Raiffeisen Bank.

– Dla mnie najbardziej pasjonującym elementem projektu jest to, że możemy łączyć w sprytny sposób blogerów i reklamodawców. Digitalizujemy skomplikowany proces ułatwiając wszystkim zainteresowanym życie  – mówi Michał Bocheński, Technology Manager REACHaBLOGGER.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach relaunchu serwis przygotował kampanię internetową (przykładowa kreacja w załączniku), wykorzystującą przede wszystkim kanały takie jak Facebook, Google Display Network, Instagram, z naciskiem na narzędzia performance’owe i remarketing oraz SEM. Kampanii bannerowej towarzyszą kampanie mailingowe.

Więcej na: www.REACHaBLOGGER.pl 
Oraz na YouTube: https://youtu.be/s3p95CROIpQ 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się