CEO w reklamie

CEO w reklamie

Wykorzystanie CEO w reklamie może przynieść zarówno pozytywne jak i negatywne skutki. Nie oceniając, czy jest to dobry sposób na strategię reklamową czy nie, wybraliśmy marki z różnych branż, które zdecydowały się na wystąpienie prezesa firmy bądź jej założyciela w reklamie.

Dollar Shave Club i Michael Dubin

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Publicis Groupe i Maurice Lévy

Microsoft i Bill Gates

Virgin i Richard Branson

Volvo i Claes Nilsson

General Motors i Edward Whitacre

Men's Wearhouse i George Zimmer

Chrysler i Lee Iacocca

Perdue Chicken i Frank Perdue

Wendy's i Dave Thomas

Papa John's Pizza – John Schnatter

Samuel Adams i Jim Koch

Bush's Baked Beans i Jay Bush

The Honest Company i Jessica Alba

Pewnie większość z Was kojarzy jeden z pierwszych programów antywirusowych - McAfee. Jego twórca, John McAfee, sprzedał udziały w firmie, jednakże po kilkunastu latach postanowił nagrać zabawne video, przedstawiające m.in. ‘instrukcję’ odinstalowania programu antywirusowego.

Nie tylko w innych krajach, ale również w Polsce mamy różnych prezesów promujących swoje firmy i produkty. Dobrym tego przykładem są m.in.: Marcin Majzner z Cupsell.pl , który w pełnych humoru spotach prezentuje np. ofertę firmy,

czy też Michał Sadowski z Brand24.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij