Reklama dnia: brudne samochody w ambientowej akcji Jeepa

Reklama dnia: brudne samochody w ambientowej akcji Jeepa

Znacie tych dowcipnisiów, którzy na brudnych samochodach piszą "brudas"? Czasami potrafią być bardziej kreatywni i tworzą nieraz całkiem ciekawe obrazy (chociaż często dość wulgarne;). A gdyby tak wykorzystać ten nośnik w kampanii marketingowej?

Taką ambientową akcję przygotował właśnie Jeep. Zobaczcie sami. Miejsce akcji Rosja.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tym miejscu musimy przypomnieć akcję Greenpeace Polska, którą organizacja przygotowała wspólnie z agencją McCann Erickson jeszcze w 2009 roku.

(zdjęcia: www.greenpeace.org/poland/pl/) 

PS

W reklamie Jeepa malowano samochody. A gdyby... to samochód malował?

PS 2

Land Rover - jeden z największych konkurentów Jeepa niedawno również przygotował akcję, która przyciągnęła naszą uwagę - billboard, który pozwalał od razu skorzystać z jazdy próbnej.

PS 3

A tutaj inny ciekawy ambient w dorobku Jeepa.

PS 4

Rosjanie mają ostatnio rękę do ciekawych akcji prowadzonych na parkingach. Zobaczcie dwa świetne przykłady z ostatnich miesięcy.

Rewelacyjna akcja w wykorzystaniem hologramów, skierowana przeciwko zajmowaniu miejsc parkingowych osób niepełnosprawnych.

Zobaczcie również jak wykorzystać to, że parkingi podziemne są miejscami, w których nasze radia tracą zasięg.

PS 5

Masz jeszcze chwilę? Chcesz więcej? Sprawdź poprzednie odcinki Reklamy dnia!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij