Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Maja Włoszczowska i Radosław Kawęcki z mamami polskimi ambasadorami kolejnej edycji globalnej kampanii Procter & Gamble „Dziękuję Ci Mamo”

Firma Procter & Gamble, partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, przedstawiła Ambasadorów trzeciej polskiej odsłony światowej kampanii Procter & Gamble „Dziękuję Ci Mamo”.
O autorze
1 min czytania 2016-04-05

W projekt doceniający wszystkie polskie mamy zaangażowali się kolarka Maja Włoszczowska oraz pływak Radosław Kawęcki, którzy przygotowują się do walki o medale w trakcie Igrzysk Olimpijskich Rio 2016.

Kampania “Dziękuję Ci Mamo” przeprowadzona w ramach Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 jest kontynuacją projektu Procter & Gamble, który w oryginalny sposób prezentuje się jako partner Igrzysk – firma, która „z dumą wspiera mamy”. Kampania, która swoją światową premierę miała w trakcie Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012 roku, podkreśla kluczową rolę mamy w drodze każdego sportowca na olimpijski szczyt.

„Marki Procter & Gamble powstały po to, by każdego dnia dawać mamom to, co najlepsze”, powiedział Marek Kapuściński, Prezes Procter & Gamble w Polsce. „Podczas tak ważnego wydarzenia, jakimi są Igrzyska Olimpijskie, największa uwaga skupiona jest głównie na zawodnikach, to ich zmagania śledzą miliony fanów na całym świecie. Jednak my wiemy, że za sukcesem każdego sportowca, każdego dziecka, stoi jego mama, jej zaangażowanie i poświęcenie. Dlatego w naszej kampanii to mamy są w centrum uwagi. Poprzez nasze produkty chcemy wyrazić podziw i wdzięczność dla każdej mamy na świecie” – dodaje.

Ambasadorzy

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

“Jestem dumna, że współpracuję z firmą Procter & Gamble. Cieszy mnie, że mama będzie mi towarzyszyć w trakcie jednej z najważniejszych walk – o medal olimpijski. Jej wsparcie jest dla mnie nieocenione. Kiedy cztery lata temu uległam kontuzji tuż przez Igrzyskami Olimpijskimi, to dzięki mamie znalazłam w sobie siłę by po raz kolejny stawać do walki o miejsce na podium olimpijskim.” – komentuje Maja Włoszczowska, srebrna medalistka Igrzysk Olimpijskich w Pekinie oraz wielokrotna mistrzyni i wicemistrzyni Europy w kolarstwie górskim.

“Mama zawsze była, jest i będzie moim największym kibicem. Za każdym razem stara się towarzyszyć mi podczas zawodów. Igrzyska Olimpijskie to największe sportowe wydarzenie oraz wyzwanie dla każdego sportowca. Bardzo się cieszę, że dzięki Procter & Gamble, mama będzie mogła być blisko mnie w Rio de Janeiro.” – stwierdził Radosław Kawęcki, dwukrotny wicemistrz świata i dwukrotny mistrz Europy w stylu grzbietowym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się