TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka – biblia biznesu cyfrowego [+konkurs]

Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka – biblia biznesu cyfrowego [+konkurs]
Niedawno swoją premierę miała książka „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka”, autorstwa Dave'a Chaffeya, autorytetu w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce. Publikacja przeznaczona jest dla każdego, kto interesuje się lub zajmuje biznesem cyfrowym.
O autorze
1 min czytania 2016-04-06

Głównym celem książki „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” jest identyfikacja i analiza kluczowych decyzji z zakresu zarządzania niezbędnych do transformacji firm w biznesy cyfrowe oraz przeanalizowanie procesu podejmowania takich decyzji. Publikacja została stworzona zarówno dla studentów jak i specjalistów z różnych branż, m.in. menedżerów ds. marketingu, menedżerów ds. systemów IT czy webmasterów. Całość podzielona jest na trzy główne części: wprowadzenie, z którego dowiemy się, czym jest biznes cyfrowy i e-handel; strategia i zastosowanie, w której analizowane są różne podejścia do opracowywania strategii dla biznesu cyfrowego oraz jej zastosowania dla organizacji jako całości; wdrażanie – część poświęcona zarządzaniu wdrażanym biznesem cyfrowym.

W publikacji znajdziemy także wywiady z ekspertami zajmującymi się marketingiem cyfrowym, m.in. z Dunelm, Vision Express, Google, a także mnóstwo case studies wielu powszechnie znanych firm, takich jak Facebook, eBay, Dell, czy Amazon.

Jeśli chcesz poznać tajniki digital businessu, zarządzania biznesem cyfrowym i e-handlem, dowiedzieć się, jakie zmiany musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu, jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie, ta książka jest dla Ciebie.

Autor Dave Chaffey jest strategiem biznesu cyfrowego z wieloletnim stażem. Zarządza własnym biznesem cyfrowym Smart Insights – firmą analityczną będącą jednocześnie wydawcą internetowym, która publikuje porady i ostrzeżenia związane z najlepszymi praktykami i rozwojem branży przeznaczone dla cyfrowych. Autor współpracuje także jako niezależny szkoleniowiec i konsultant w dziedzinie marketingu w internecie z firmą Marketing Insights Limited. Doradzał w dziedzinie strategii marketingu cyfrowego i e-handlu licznym firmom, od dużych organizacji takich jak 3M, Barclaycard, HSBC, Mercedes-Benz czy Nokia, po mniejsze firmy, takie jak Arco, Confused.com, Euroffice, Hornbill czy i-to-i.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

KONKURS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Weź udział w konkursie i wygraj jedną z trzech książek „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka”, autorstwa Dave’a Chaffeya. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: którą markę uważasz za przodującą w dziedzinie biznesu cyfrowego i dlaczego.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Odpowiedzi nadsyłajcie na adres [email protected], w tytule maila wpisując 'Konkurs – Dave Chaffey’. Na zgłoszenia czekamy do 8 kwietnia.

Rozwiązanie konkursu

(aktualizacja 11.04.2016)

W konkursie zwyciężyli Marta Zuska, Marcin Sałaciński oraz Dawid Skoblewski.

 

Książkę „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” można kupić na tej stronie.