Snickers od dłuższego czasu przeprowadza kolejne kampanie w ramach świetnej platformy komunikacyjnej „Kiedy jesteś głodny, nie jesteś sobą”. Tym razem marka wzięła na cel osoby, które przeszukują sklepy z mobilnymi aplikacjami w poszukiwaniu ciekawych programów, bo jak wiecie „na wszystko znajdzie się apka”. Może chcesz, by Twój telefon stał się wodoodporny? 😉
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W ramach kampanii powstały 3 absurdalne aplikacje. Jak się okazało – cieszyły się sporym powodzeniem. Zobaczcie sami!
Poniżej świetny koncept kampanii dla Snickersa przygotowanej przez BBDO Moscow.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Ciekawą aplikację przygotowała ostatnio marka Domino’s Pizza. To chyba pierwsza na świecie aplikacja, w której nie trzeba kliknąć ani razu.
PS 2
Przy okazji przypomnijmy sobie klika poprzednich reklam od Snickersa.
PS 3
To nie jest tak, że nie istnieją absurdalne aplikacje… Silent Loo app to aplikacja dla wszystkich, którzy starają się stłumić dźwięki wydawane w toalecie. Jeśli chcesz zakamuflować, to co tam się dzieję, nie odkręcaj wody w kranie, tylko włącz ten program…
PS 4
Na poprzednie odcinki Reklamy dnia zapraszamy tutaj!