Warszawski i gdyński Klif z nową kampanią wizerunkową

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Warszawski i gdyński Klif z nową kampanią wizerunkową

Dom Mody Klif w Warszawie oraz Klif Gdynia Centrum Handlowe w nowej odsłonie swoich kampanii reklamowych stawiają na wyrazisty przekaz, ekspresję dobrego stylu i indywidualizm.

Piękną modelkę - Patrycję Gardygajło i efekty pracy zespołu modowych ekspertów - Adama Plucińskiego, Agnieszki Ścibior, Julity Jaskółki i Piotra Wasińskiego można podziwiać w mediach lifestylowych i na billboardach już od marca.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tegoroczne kampanie są lekko zmodyfikowanymi kontynuacjami linii kreatywnej wprowadzonej w 2015 roku. "Ubiegłoroczne, bardzo nowatorskie, kampanie obu naszych centrów handlowych spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem, dlatego również w tym roku postawiliśmy na wyraziste kadry i rozwijanie modowej wyobraźni" - komentuje Michał Bogaczyński, Associate Director w AEW Europe – firmie reprezentującej właściciela obiektów.

Dom Mody Klif - metropolitarna esencja mody

Wiosenna odsłona kampanii warszawskiego Klifu opiera się na czarno-białych, wysublimowanych fotografiach o metropolitarnym charakterze. Na ich pierwszym planie jest kobieta elegancka, wyrazista i świadoma swojej zmysłowości. Tłem dla niej są monumentalne pejzaże Warszawy, charakterystyczne obiekty i przestrzenie. Tak przedstawiony Dom Mody Klif tworzy kanony współczesnego stylu i jest propagatorem mody w jej najlepszym wydaniu, jest kwintesencją wielkomiejskiego szyku.

Centrum Handlowe Klif - trójmiejski inspirator stylu

Kampania gdyńskiego Klifu ma przede wszystkim inspirować konsumentów i motywować ich do działania. Centrum zachęca do zabawy modą, czerpania z najlepszych wzorców i rozwijania modowej wyobraźni. Tegoroczna kreacja stanowi kontynuację kampanii ubiegłorocznej, wykorzystuje sprawdzone narzędzia przez co silniej identyfikuje markę. Reklamy przedstawiają kolaże odręcznych, delikatnych szkiców projektowych z realnymi fotografiami kobiety. Kampania tworzy wizerunek marki aktywnej, spontanicznej i aspiracyjnej.

Patrycja Gardygajło, polska modelka o międzynarodowej sławie została twarzą wiosennej kampanii. Sesję zrealizował uznany fotograf mody Adam Pluciński. Stylizacje przygotowała Agnieszka Ścibior. Za make-up odpowiedzialna była Julita Jaskółka, a fryzury ułożył Piotr Wasiński. Pomysłodawcą kampanii jest Firma Reklamowa Kuc. Kulisy powstawania sesji obejrzeć można na filmach przygotowanych przez I LIKE PHOTO:

Dom Mody Klif:

Klif Centrum Handlowe:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij