Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Warszawski i gdyński Klif z nową kampanią wizerunkową

Dom Mody Klif w Warszawie oraz Klif Gdynia Centrum Handlowe w nowej odsłonie swoich kampanii reklamowych stawiają na wyrazisty przekaz, ekspresję dobrego stylu i indywidualizm.
O autorze
1 min czytania 2016-04-11

Piękną modelkę – Patrycję Gardygajło i efekty pracy zespołu modowych ekspertów – Adama Plucińskiego, Agnieszki Ścibior, Julity Jaskółki i Piotra Wasińskiego można podziwiać w mediach lifestylowych i na billboardach już od marca.

Tegoroczne kampanie są lekko zmodyfikowanymi kontynuacjami linii kreatywnej wprowadzonej w 2015 roku. „Ubiegłoroczne, bardzo nowatorskie, kampanie obu naszych centrów handlowych spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem, dlatego również w tym roku postawiliśmy na wyraziste kadry i rozwijanie modowej wyobraźni” – komentuje Michał Bogaczyński, Associate Director w AEW Europe – firmie reprezentującej właściciela obiektów.

Dom Mody Klif – metropolitarna esencja mody

Wiosenna odsłona kampanii warszawskiego Klifu opiera się na czarno-białych, wysublimowanych fotografiach o metropolitarnym charakterze. Na ich pierwszym planie jest kobieta elegancka, wyrazista i świadoma swojej zmysłowości. Tłem dla niej są monumentalne pejzaże Warszawy, charakterystyczne obiekty i przestrzenie. Tak przedstawiony Dom Mody Klif tworzy kanony współczesnego stylu i jest propagatorem mody w jej najlepszym wydaniu, jest kwintesencją wielkomiejskiego szyku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Centrum Handlowe Klif – trójmiejski inspirator stylu

Kampania gdyńskiego Klifu ma przede wszystkim inspirować konsumentów i motywować ich do działania. Centrum zachęca do zabawy modą, czerpania z najlepszych wzorców i rozwijania modowej wyobraźni. Tegoroczna kreacja stanowi kontynuację kampanii ubiegłorocznej, wykorzystuje sprawdzone narzędzia przez co silniej identyfikuje markę. Reklamy przedstawiają kolaże odręcznych, delikatnych szkiców projektowych z realnymi fotografiami kobiety. Kampania tworzy wizerunek marki aktywnej, spontanicznej i aspiracyjnej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Patrycja Gardygajło, polska modelka o międzynarodowej sławie została twarzą wiosennej kampanii. Sesję zrealizował uznany fotograf mody Adam Pluciński. Stylizacje przygotowała Agnieszka Ścibior. Za make-up odpowiedzialna była Julita Jaskółka, a fryzury ułożył Piotr Wasiński. Pomysłodawcą kampanii jest Firma Reklamowa Kuc. Kulisy powstawania sesji obejrzeć można na filmach przygotowanych przez I LIKE PHOTO:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dom Mody Klif:

Klif Centrum Handlowe: