Kolekcja BMW Individual daje zamawiającemu samochód szerokie możliwości personalizacji, zrealizowania własnych koncepcji i dobrania elementów wyposażenia czy wnętrza do własnego stylu, podnosząc samochód do rangi prawdziwego arcydzieła. MAB odpowiada za przygotowanie spotów TV, produkcję spotu do kin a także za przygotowanie materiałów prasowych, online i OOH. Kampania potrwa do połowy kwietnia.
Wybierając możliwość personalizacji samochodu, w BMW Individual właściciel może w niepowtarzalny sposób dać wyraz swojej osobowości. Ekskluzywne materiały, takie jak np. drobnoziarnista skóra merynosów, niezwykłe wzornictwo, np. ręcznie plecione wykończenia foteli oraz wyszukane detale, takie jak szeroka gama lakierów w fascynującej kolorystyce czy zindywidualizowane laserowe grawerowanie – to wszystko dostępne jest w BMW Individual serii 7 dla pasjonatów indywidualnego stylu. W najbliższym czasie BMW Individual serii 7 będzie można zobaczyć na Poznań Motor Show.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja MAB odpowiada za przygotowanie materiałów do kampanii ogólnopolskiej, w ramach której powstały dwa spoty TV (jeden jako adaptacja, drugi autorstwa MAB), 30 i 30 s., emitowane w TVN, TVP i Polsat. Agencja przygotowała także kampanię do kin, prasową, online i OOH.
Kampania trwa od początku marca do połowy kwietnia 2016 r. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Initiative.
Słuchaj podcastu NowyMarketing