Zakup mediów dla Nutricia Medyczna

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zakup mediów dla Nutricia Medyczna

Nowa kampania „Żywienie medyczne - Twoje posiłki w walce z chorobą” zainicjowana przez Nutricia Medyczna. Za planowanie i całość działań w Internecie oraz zakup mediów odpowiada agencja K2 Media z grupy K2.

K2 Media poza zakupem mediów (w skład usług wchodzą: kampanie display, kampanie mailingowe, video oraz zakup programatyczny) prowadzi obsługę w zakresie kampanii efektywnościowych w wyszukiwarkach. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nutricia Medyczna jest światowym liderem na rynku żywienia medycznego, którego celem jest zwiększenie lub zapewnienie choremu dodatkowej podaży składników odżywczych, których z powodu choroby nie jest w stanie przyjąć z tradycyjnym pokarmem.

Kampania "Żywienie medyczne - Twoje posiłki w walce z chorobą” ma na celu zwrócenie uwagi na rolę żywienia specjalistycznego podczas choroby. Pierwsza odsłona, która podejmuje temat chorób onkologicznych rozpoczęła się od publikacji filmu dokumentalistki Anety Kopacz pt. "Ja”. Informacje na temat kampanii dostępne są na dedykowanej stronie www.posilkiwchorobie.pl.

W portfolio Nutricia Medyczna znajdują się linie produktowe dzieci i dorosłych. K2 Media zajmuje się obsługą kilkunastu z nich, między innymi: Nutridrink, Nutriciaoncology, Neocate, Nutrikid, Nutilis, Souvenaid, Cubitan.

K2 Media jest partnerem marki nieprzerwanie od 2011 roku oraz od 2008 roku współpracuje w zakresie usług digitalowych z Nutricia Baby Food.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij