Magda Garska nowym szefem CUT/CUT Production House

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Magda Garska nowym szefem CUT/CUT Production House

W kwietniu Magda Garska objęła stanowisko szefa produkcji CUT/CUT Production House.

Z produkcją telewizyjną związana jest od 14 lat. Karierę rozpoczęła od działu produkcji w agencji PZL. Przez ostatnie 2 lata szefowała konkursowi dla młodych reżyserów Papaya Young Directors, rozwijała również butik kreatywny storystore.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na zasadach wolontariatu współpracowała z Fundacją Synapsis – realizując między innymi akcje „Autyzm wprowadza zmysły w błąd”, „Biegiem na pomoc” czy „Dziecko Ci nie powie, że ma autyzm”.

Prywatnie wielbicielka filmu. Kiedy nie produkuje i nie ogląda filmów, prawdopodobnie jest w podróży albo biega z rakietą po korcie tenisowym.

„Ideą CUT/CUT było i jest dostosowywanie się do potrzeb intensywnie rozwijającego się rynku reklamy, dzisiaj w szczególności w obszarze mediów digitalowych. Wyprodukowanie wysokiej jakości contentu do mediów digitalowych jest większym wyzwaniem niż wysokobudżetowej reklamy tradycyjnej. Produkcje digitalowe wymagają znacznie szybszego działania i większej kreatywności zespołu produkcyjnego, przy często niższych budżetach. Wierzę, że doświadczenie Magdy pozwoli nam na stworzenie jeszcze ciekawszej oferty dla naszych obecnych i przyszłych klientów” – mówi Angelika Kuśnierz, CEO Gutenberg Networks, którego częścią jest CUT/CUT Production House.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij