Magda Garska nowym szefem CUT/CUT Production House

W kwietniu Magda Garska objęła stanowisko szefa produkcji CUT/CUT Production House.
O autorze
1 min czytania 2016-04-15

Z produkcją telewizyjną związana jest od 14 lat. Karierę rozpoczęła od działu produkcji w agencji PZL. Przez ostatnie 2 lata szefowała konkursowi dla młodych reżyserów Papaya Young Directors, rozwijała również butik kreatywny storystore.

Na zasadach wolontariatu współpracowała z Fundacją Synapsis – realizując między innymi akcje „Autyzm wprowadza zmysły w błąd”, „Biegiem na pomoc” czy „Dziecko Ci nie powie, że ma autyzm”.

Prywatnie wielbicielka filmu. Kiedy nie produkuje i nie ogląda filmów, prawdopodobnie jest w podróży albo biega z rakietą po korcie tenisowym.

„Ideą CUT/CUT było i jest dostosowywanie się do potrzeb intensywnie rozwijającego się rynku reklamy, dzisiaj w szczególności w obszarze mediów digitalowych. Wyprodukowanie wysokiej jakości contentu do mediów digitalowych jest większym wyzwaniem niż wysokobudżetowej reklamy tradycyjnej. Produkcje digitalowe wymagają znacznie szybszego działania i większej kreatywności zespołu produkcyjnego, przy często niższych budżetach. Wierzę, że doświadczenie Magdy pozwoli nam na stworzenie jeszcze ciekawszej oferty dla naszych obecnych i przyszłych klientów” – mówi Angelika Kuśnierz, CEO Gutenberg Networks, którego częścią jest CUT/CUT Production House.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj